دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

هیوندای سوناتا 2020 در راه است

هیوندای سوناتا 2020 در راه است

شاید هیوندای به تازگی نسخه فیس لیفت سوناتا را به عنوان مدل سال 2018 روانه بازار کرده باشد
اما این کار به معنی توقف توسعه نسل جدید اجاره خودرو با راننده این سدان خانوادگی نیست.
تصاویر جاسوسی جدیدی منتشر شده‌اند که یک سوناتا با پوشش‌های استتاری زیاد را در میان رقبایی همچون تویوتا کمری، هوندا آکورد و شورولت مالیبو نشان می‌دهد.
حتی با وجود افت فروش به نظر نمی‌رسد که هیوندای تصمیمی برای حذف سدان خود گرفته باشد.

به نظر می‌رسد از زمان معرفی ششمین نسل سوناتا در سال 2011 تاکنون این بزرگ‌ترین تغییر طراحی سوناتا می‌باشد.
هفتمین نسل هیوندای سوناتا به عنوان مدل سال 2015 معرفی شد و از زبان طراحی مجسمه سیال 2.0 سود برد.
اگرچه این خودرو نیز طراحی متفاوت به همراه داشت اما برخی شاخصه‌های طراحی مشترک با نسل ششم را نشان می‌داد.

اجاره خودرو

در خودروی جدیدی که تصاویر جاسوسی آن منتشر شده شاهد درب‌ها و ستون‌های جدید هستیم.
تغییرات رخ داده در بخش‌های جلو و عقب خیلی قابل‌تشخیص نیست اما می‌توانیم جلوپنجره و چراغ‌های جلوی جدید را ببینیم.
آینه‌ها نیز بجای قرار گرفتن روی فریم شیشه روی بدنه جا خوش کرده‌اند و این به وضوح طراحی جدید سوناتا را نشان می‌دهد.
تصور می‌کنیم استایل کلی خودرو تکاملی باشد و شاهد معرفی زبان طراحی مجسمه سیال 3.0 باشیم.

حدس زدن پیشرانه‌های اجاره خودرو بدون راننده هیوندای سوناتا 2020 کار سختی است زیرا مدل فعلی با سه پیشرانه و سه گیربکس متفاوت عرضه می‌شود.
هم‌اکنون این خودرو با پیشرانه‌های 1.6 لیتری توربو، 2 لیتری توربو و 2.4 لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شود.
این قوای محرکه به گیربکس‌های 6 سرعته اتوماتیک، 7 سرعته دوکلاچه یا 8 سرعته اتوماتیک متصل می‌شوند.
احتمالاً پیشرانه 2 لیتری توربو به نسل بعدی سوناتا راه خواهد یافت.
هشتمین نسل هیوندای سوناتا سال آینده به عنوان مدل سال 2020 معرفی خواهد شد.

کاربرد پیانو در موسیقی سنتی

شاید برای شما هم حالب باشد که بدانید اکر پیانو را بر اساس موسیقی سنتی ایران میساختند طول آن یک برابر و نیم اندازه فعلی میشد.
زیرا برای ساخت همچین پیانویی باید به هر گام آن پنج کلید اضافه میشد.
علت این است که پیانو بر اسا دوازده صوت در هر گام است درحالی که موسیقی سنتی هفده صوت دارد.

تمایز دیگر بین صوت های پیانو معمولی و اصوات سنتی ما، فاصله صوت ها از یکدیگراست.
توضیح آنکه تنش (فرکانس) یک کلید پیانو نسبت به تنش کلید قبل از آن ٠۵٩۴ /١ یا تقریبا شش در صد بیشتر است.
باین ترتیب اگر از یک کلید پیانو، مثلا سل، شروع کرده و پس از طی دوازده فاصله بطرف بالا حرکت کنیم به کلید هنگام یا سل دیگری خواهیم رسید که تنش آن دوبرابر کلید سل اولی خواهد بود.

گام دوازده صوتی غربی که بگام کروماتیک معروف است گامیست معتدل که درآن هر کلید پیانو، معرف یک صوت (یا یک نت ) میباشد.
این گام شامل تمام ِ اصواتیست که در موسیقی غربی وجود دارد
و کلیه موسیقی کلاسیک غرب و تمام آلات موسیقی اروپایی بر مبنای همین گام طرح شده اند.
گام کروماتیک در حقیقت تلفیقی است از گام های نامعتدل ِ قبل از زمان باخ که دراروپای آنزمان معمول بوده.
بعضی براین باورند که گام معتدل گامیست غیرطبیعی بدلیل اینکه اکثر خوانندگان سولو و یا تکنوازان ساز های بدون پرده خود بخود از اعتدال خارج میشوند.

آموزشگاه موسیقی

از مطالب بالا میتوان به چند نکته مهم پی برد:

١- کوکِ اروپایی ِ پیانو، که بر مبنای گام معتدل کروماتیک است، جوابگوی ِ هردو گام ِ بزرگ و کوچک میباشد.
بقول شادروان عارف قزوینی اگر صد تا پیانو از کشتی پیاده کنند هر صدتا کوک ِ ماهور دارند،
هرچند برداشت آن مرحوم کاملا صحیح نیست چونکه گام بزرگ قابلیت اجرای ِ همهِ گوشه های ماهور را ندارد.

٢- گام دیاتونیک اروپایی همنوازی بین چند ساز مختلف را آسان کرده است
زیرا میتوان برای هر ساز یکی از دوازده گام، کوچک یا بزرگ، را که بآن ساز بخورد انتخاب کرد.
این نوع همنوازی اجازه میدهد ساز هارا بچند گروه تقسیم کرده و برای هریک گروه، نت های ِ جدا گانه ای نوشت
بطوریکه در جمع، چند صدایی تولید شده و عمق ِ محسوسی باجرای یک قطعه موسیقی بدهد.

٣- علاوه بر هشت نت اصلی که در بالا بآنها اشاره شد، چهار نوت فرعی دیگر نیزممکن است گاهگاهی موردِ استفاده قرار بگیرند.

اطلاعات عمومی درباره ساز سنتور

ساز سنتور را میتوان به جعبه ای ذوزنقه تشبیه کرد.
این جعبه از دو صفحه که یکی در رو و یکی در زیر جعبه و لبه های اطراف این صفحات تشکیل شده است
که پل هایی این صفحات را به هم متصل کرده است.
این چل ها نقش مهمی در ارتعاش صدا به عهده دارند.

ساز سنتور را با مضراب هایی از جنس چوب می نوازند .
مضراب های این ساز بسیار باریک اما محکم هستند
که در یک راس آنها گیره ای برای قرار گیری در بین انگشتان شصت و اشاره تعبیه شده
و در راس دیگر ایشان قسمتی شبیه به شعله ی شمع وجود دارد

بر روی این مضراب ها روکشی نمدی می کشند تا از طنین بیش از حد ساز جلوگیری کند.
در گذشته عده ای این ساز را بدون نمد می نواختند حتی در برخی کتب قدیمی اصلا بدانها اشاره نشده است
اما این طرز نواختن سنتور باب طبع نبوده و به دلیل طنین فراوان آن صدای مفهومی از ساز حاصل می شود.

طول تقریبی مضراب ساز سنتور شصت سانتیمتر است.
نوع معمولی و قدیمی تر این ساز دو ردیف نه تایی خرک بر روی صفحه ی خود دارد
که برای هر نت چهار سیم از آنها عبور می کنند.
نت ردیف ای این خرک ها در سمت راست قرار دارد که از لبه ی سمت راستی ساز فاصله ی کمی پیدا می کند،
و ردیف دوم در سمت چپ ساز قرار می گیرد و فاصله ی زیاد تری از لبه ی ساز دارد
جنس خرک ها از چوب است و از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند.

در ساز سنتور از دو رنگ سیم برخوردار است،
یکی سیم های سفید و دیگری سیم های زرد.

سیم های سفید زیر و سیم های زرد یک اکتاو از سفید ها بمتر هستند.
هر دو دسته سیم در سمت چپ ساز تثبیت شده اند

سیم های سفید از روی خرک های سمت چپ عبور کرده و از بین خرک های سمت راست می گذرند و به گوشی های خود در سطح جانبی ساز متصل می شوند
و سیم های زرد از بین خرک های سمت چپ گذر کرده از روی خرک های ردیف راست عبور می کنند و بعد از آن به گوشی ها اتصال می یابند.

آموزشگاه موسیقی

سیم های سفید ساز سنتور که از روی خرک های سمت چپ گذر می کنند،
در فاصله ی بین خرک ها با لبه ی ساز که بدان ناحیه ی پشت خرک گویند یک اکتاو از قسمت جلوی خرک نیز زیر تر صدا می دهند .
این اتفاق در سمت چپ سنتور رخ نمی دهد
چرا که خرک های این قسمت فاصله ی کم تری با لبه ی ساز دارند که در بالا نیز به این نکته اشاره شد.
هر دو دسته سیم بر روی این ساز به طولی و به صورت یکی در میان به دنبال هم چیده شده اند.
یعنی به دنبال هر نت بر روی سنتور فاصله ی اکتاو آن نیز قرار می گیرد.

ترتیب کوک ساز سنتور نه خرک یا همان سنتور معمولی به شرح زیر است:
توجه داشته باشید که این نت ها در سه اکتاو قابل اجرا هستند.
زیر ترین اکتاو این ساز از نت E کرن بین خط چهار و پنج حامل با کلید G شروع می شود.

این وسعت صدای ساز سنتور نه خرک بود
اما به دلیل محدودیت های این ساز بود که با افزودن به خرک های آن توانستند فواصل کرماتیک را بر روی آن قابل اجرا نمایند.
این سنتور دارای بیست و سه خرک بزرگ و هفت خرک کوچک و مجموع سی خرک می باشد.
در این ساز دیگر نت هایک اکتاو در اکتاو های دیگر تکرار نمی شوند و کاملا با هم تفاوت دارند.

سنتور کرماتیک بم هم در ایران ساخته شد اما از آن استفاده نمی شود.
میدان صدایی این سنتور یک پنجم از سنتور کرماتیک بمتر می بوده است.
در این ساز برای هر نت سه سیم وجود داشته و نت سیم های زرد را که بمتر از سیم های سفید هستند با کلید F می نگاشتند.

شیوه ی نواختن سنتور

نوازنده ساز سنتور را به گونه ای در مقابل خود قرار می دهد که ضلع بلند تر ساز در مقابلش و ضلع کوتاه تر در موازات ضلع بلند تر قرار گیرد.
وی دو مضراب ساز را در بین انگشتان شصت و اشاره ی دو دست می گیرد و به سیم ها ضربه می زند.

تکنیک های سنتور

ساز سنتور همانند سایر ساز های جهان، ویژگی های منحصر به فردی در نوازندگی دارد.
همچنین برخی قابلیت های مشترک با سایر سازهای ایرانی را هم دارا می باشد.
از تکنیک های قابل اجرا بر روی این ساز می توان به مضراب ریز، تک ریز، دراب، چنگانه (آرپژ)، تریل، زیر و بم نوازی همزمان و پاساژهای تند اشاره کرد..

نوازندگان بنام سنتور

در ایران نخستین نمونه صوتی از ساز سنتور متعلق به محمدصادق خان نوازنده ی دوره ی قاجار است.
پس از وی صدای ساز نوازندگانی چون حسن خان، علی اکبر شاهی و حبیب سماعی به ضبط رسید .

از دیگر نوازندگان سنتور می توان به نام ابوالحسن صبا اشاره کرد
که سرشاخه جریان نوگرایی در این ساز محسوب می شود.
متأستفانه از وی هیچ نمونه صوتی در دست نیست.

تولیدات مهم پورشه در سال های گذشته

اگرچه فردیناند پورشه در سال 1931 و در مرکز شهر اشتوتگارت فروشگاه خود را افتتاح کرد .
اما اولین خودرویی که نشان پورشه را بر پیشانی خود داشت چندین سال بعد و در هشتم ژوئن 1948 معرفی شد.
بدین ترتیب این خودروساز آلمانی اجاره خودرو با راننده در چند روز آینده هفتادمین سالگرد تولید محصولات اسپورت خود را جشن خواهد گرفت.
پورشه به منظور آشنایی با بیشتر با این برند اقدام به معرفی 7 خودروی مهم خود در طول 70 سال گذشته کرده است.

طبیعتاً این ویدئو با مدل اصیل 356 شروع می‌شود که اینجا با مشخصات SL 1951 به نمایش درآمده است.
356 اولین خودروی آلمانی است که از پسوند یاد شده استفاده می‌کرد (مرسدس 300 SL در سال 1954 عرضه شده است).
این خودرو از پیشرانه 4 سیلندر تخت 1.1 لیتری 46 اسب بخاری استفاده می‌کرد
و به حداکثر سرعت قابل‌احترام 160 کیلومتر در ساعت دست می‌یافت.
356 سوپر لایت (بسیار سبک‌وزن) تنها 640 کیلوگرم وزن داشت.

در دهه 60 میلادی بود که مهم‌ترین محصول پورشه یعنی 911 متولد شد.
این خودرو در ابتدا 901 نامیده می‌شد اما پژو از این روش نام‌گذاری شکایت کرد
و به همین دلیل پورشه از سه‌رقمی استفاده کرد که هم‌اکنون به یکی از نمادین‌ترین نام‌های دنیا تبدیل شده است.

خودرویی که باعث شد اجاره خودرو بدون راننده پورشه مدعی اولین پیروزی کلی در مسابقات 24 ساعته لمانز شود
917 KH با آن پوشش نمادین خود در دهه 70 میلادی بود.
917 KH اولین محصول 12 سیلندر تاریخ پورشه بود.
این پیشرانه 5 لیتری قدرت 630 اسب بخاری داشت و خودرو را به حداکثر سرعت 360 کیلومتر در ساعت می‌رساند.
پورشه با این محصول نه تنها در سال 1970 بلکه در سال بعد نیز قهرمان لمانز شد.

اجاره خودرو

به دهه 80 میلادی می‌رسیم و این سوپرکار 959 است که سوپراستار این دهه است.
زمانی که 959 عرضه شد سریع‌ترین خودروی جاده‌ای قانونی بود و تنها 292 دستگاه از آن ساخته شد.
29 دستگاه از آن‌ها مدل اسپورت بود که حدود 100 کیلوگرم سبک‌تر از نمونه‌های استاندارد بودند.
این خودرو در سال 1988 در پیست ناردوی ایتالیا تست شد و توانست به سرعت 339 کیلومتر در ساعت دست یابد.

اما مهم‌ترین محصول پورشه در دهه 90 از نظر این برند محصول پایه اسپورت بوده است.
شاید برای برخی از ما دلیل ترجیح رودستر CGT به کررا GT اسطوره‌ای روشن نباشد؛
اما برخی افراد معتقدند این باکستر بود که پورشه را از سال‌های تاریک اوایل دهه 90 میلادی نجات داد.

اولین سال‌های قرن 21 برای پورش با اولین شاسی‌بلند تاریخ این برند همراه شد.
کاین یک گاو شیرده برای پورشه بود.
این خودرو از آن زمان تاکنون فروش بالایی داشته و برادرش کوچک‌ترش یعنی ماکان نیز در سال 2014 متولد شده است.

الهام‌بخش‌ترین خودروی سال‌های اخیر پورشه پادشاه اسبق نوربرگ رینگ یعنی 918 اسپایدر است
که یک دور جهنم سبز را در 6 دقیقه و 57 ثانیه طی کرده است.
تنها 918 دستگاه از این خودرو ساخته شده و برخی از آن‌ها به پکیج سفارشی وایساخ مجهز بوده‌اند که باعث کاهش وزن می‌شود.

اما پورشه در آینده روش الکتریکی سازی را در پیش می‌گیرد
و نسخه‌های هیبریدی پانامرا و کاین را به همراه سدان تمام الکتریکی میشن E عرضه خواهد کرد.
اندکی پس از میشن E نیز مدل خشن تر کراس توریسمو روانه بازار خواهد شد.

قیمت خدمات هاست ابری

هاست ابری کارو همیشه در دسترس و با قیمت گذاری ساده میدانید برای چه چیزی ماهیانه پرداخت میکنید

هاست ابری استارت آپی همیشه در دسترس و سریع در بستر SSD برای استفاده مشخص از پایگاه داده و حافظه با قیمت گذاری بدون پیچیدگی، کاملا شفاف و مناسب برای میزبانی وب سایت و اپلیکیشن های با ترافیک پایین یا آزمایشی پیشبینی شده است


هاست ابری بیزینسی از بهترین پردازنده های اینتل برای برنامه های کاربردی با ترافیک متوسط به بالا که نیاز به پردازش دسته ای از سرور های فعال میباشد پیشبینی شده، مرکز داده هاست ابری کارو در برخی از معتبر ترین ارائه دهندگان مرکز داده در جهان مجهز به امن ترین فضای فیزیکی میباشد و علاوه بر آن کلیه اطلاعات دارای بک آپ روز، هفته و ماه توسط متخصصین ما میباشد.

خرید هاست ابری

مرکز خدمات ابری استودیو کارو | KSC؛ مرکز ساده سازی زیرساخت ابری برای توسعه دهندگان است، یک تجربه متفاوت برای حل چالش های فنی منحصر به فرد و پیچیده، خدمات ابری کارو در حال تولید یکی از بزرگ ترین و جامع ترین مراکز آموزش کانفیگ سرور است. در خدمات ابری کارو تمامی بستر ابری، سعی شده با کیفیتی مطلوب و کم نظیر و با قیمتی مناسب ارائه شود. تیم ما تمام تلاش خود را کرده است تا خدماتی را که به مشتریان عرضه میکند، علاوه بر قیمت مناسب، پایداری مطلوب هم به همراه داشته باشد. تمامی خدمات هاست ابری در نهایت دقت و با تلاش متخصصان با بالاترین پایداری ممکن و در اختیار کاربران و توسعه دهندگان قرار گرفته اند.

یکی از اهداف اصلی ما در ارائه هاست ابری در کنار برطرف کردن نیاز خرید و پشتیبانی سرور، ارائه سریع و مطمئن خدمات و معرفی و عرضه جدید ترین تکنولوژی در سرور است. در این راستا سعی شده تا برای توسعه دهندگان تجربه این سایت خریدی مطمئن در کمترین زمان باشد.