دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

چوب نما و روش نصب بر روی قوطی فلزی

اگر از پروفیل آهنی برای زیر کار هنگام نصب چوب نما استفاده شد باید به نکاتی دقت کنید از جمله اینکه حداقل پروفیل زیر کار حتمآ باید از نوع قوطی حداقل سه در سه باشد و فاصله بین این قوطی ها نباید ازو شصت سانتی متر بیشتر باشد.

برای جلوگیری از زنگ زدگی قوطی های زیر کار و پوسیده شدن آن از رنگ پلاستیک استفاده شود یا حتی المقدور به وسیله رنگ های ضد زنگ مخصوص فلز قوطی ها را رنگ آمیزی کنید.

ترمووود

در ضمن اگر جوشکاری هم انجام شد گل جوش (اسپاتر)پاک شود و محل جوش هم باید رنگ آمیزی گردد تا عمر و دوام چوب نما بیشتر شود.

زیرا چوب نما هر چند مرغوب هم باشد اگر جنس پروفیل زیر کار فاقد کیفیت مناسب باشد نتیجه خوبی در طول زمان حاصل نمی شود.

در نهایت هر دو طرف چوب نما را با دو عدد پیچ مخصوص با فاصله شش سانتی متر از لبه چوب ترمووود به پروفیل زیر سازی پیچ می شوند.

فاصله پیچ ها باید حداقل ده سانتی متر از همدیگر باشند.

البته باید نصاب ترمووود این نکته را در نظر داشته باشد که در هرصورت استفاده از چوب اشباع شده جهت زیر کار خصوصآ در محوطه های باز و بیرون از ساختمان بهتر است.

ترمو وود

مهمترین نکته در نصب چوب نما بر روی فلز این است که:

به خاطر تفاوت هایی که چوب و فلز با همدیگر دارند هیچ گاه نصب چوب ترمووود بر روی فلز در بازه زمانی طولانی مناسب نیت مگر این که از کلیپس برای نصب استفاده شود.

علت هم بسیار ساده است:

چون انقباض و انبساط چوب و فلز با همدیگر متفاوت است وقتی از پیچ استفاده می شود در فصل سرما و گرما سریع فلز منبسط و منقبض می گردد و در زمان کمی شاید یکی دوسال باعث ترک خوردگی طولی چوب ترمووود و در نهایت شمسته شدن آن خواهد شد.

راهنمای خرید دسته گل عروسی

گل ها یکی از اجزای مهم هر مراسم عروسی می باشند و نقش مهمی در رنگارنگ کردن و خاطره انگیز کردن مراسم عروسی ایفا می کنند. اما مهمترین ترکیب گل هر عروسی، دسته گل عروس مناسب می باشد و می توان گفت هیچ ترکیب گلی مهم تر ازدسته گل عروس وجود ندارد. به این دلیل توجه به انتخاب صحیح دسته گل عروسی مناسب کاری ضروری و مهم می باشد بنابراین نوشتار راهنمای خرید دسته گل عروسی را مطالعه بفرمایید.

خدمات مجالس در تهران

انتخاب دسته گل عروسی مناسب

یک دسته گل عروس مناسب، کامل و بی نقص بخش مهمی از وسایل عروس خانم در مراسم ازدواج وی می باشد. صرف نظر از سنت استفاده از آن، دسته گل عروس باعث می شود که تمرکز بیننده ها بر زیبایی و وقار عروس خانم در مراسم عروسی بیشتر شود. چه مواردی در انتخاب دسته گل عروس باید مورد توجه قرار بگیرد و چگونه دسته گل مراسم عروسی ما می تواند کامل و بی نقص باشد؟

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که قبل از جستجو برای انتخاب دسته گل عروسی، لباس عروسی خود را انتخاب کرده باشید. شکل نهایی و هر انتخابی که برای دسته گل عروسی خود می خواهید انجام دهید وابسته به رنگ، شکل، سبک و برش لباس عروس خانم می باشد. پس هنگامی که به گل فروشی مراجعه می کنید حتما عکسی از لباس عروسی خود داشته باشید.

تشریفات مجالس در تهران

نکته بعدی توجه به اندازه و شکل دسته گل عروسی مناسب می باشد. باید توجه کنید که که دسته گل عروس باید در جهت برجسته کردن لباس عروس خانم عمل کند نه اینکه لباس عروس در سایه آن قرار گیرد.
ترکیب رنگ مناسب کلید انتخاب هر گلی می باشد و این موضوع برای دسته گل عروسی نیز صادق می باشد. با ما همراه باشید تا در مقاله های بعدی با نحوه انتخاب رنگ های مناسب برای گل های دسته گل عروسی بیشتر آشنا شوید.

هنگامی که صحبت از گل های طبیعی می شود توجه به فصل ها اهمیت پیدا می کند. بسیاری از گل ها در فصل های مشخصی از سال پروش پیدا می کنند که توجه به آن می تواند ما را در انتخاب ترکیب مناسبی از گل ها برای دسته گل عروسی کمک کند.
در نهایت توجه داشته باشید که دسته گل عروس یک جز کاملا شخصی از وسایل همراه عروس خانم ها است. پس ضروری است که سلیقه و سبک و نظر عروس خانم در همه قسمت های آن مورد توجه قرار گیرد. پس حرف ما به عروس خانم ها این است: برای این کار اگر گلی مورد علاقه شماست با گل فروش در میان بگذارید تا بتوانید حتما آن را در دسته گل عروسی خود به کار ببندید. همین عمل را هم می توانید در مورد گل های خاصی که معانی خاصی در زندگی شما داشته اند و یا میراث خانوادگی محسوب می شوند، انجام داده و در دسته گل خود اعمال کنید. به زبان مفهومی گل ها توجه کنید و سعی کنید که دسته گل عروسی خود را با معنا بکنید.

تشریفات عروسی در تهران

طرح یک ملودی

طرح ملودی به این معناست که زیر و بمی ملودی یک الگوی تکرار شونده خاص ساخته است. طرح یک ملودی به ویژه زمانی که نت موسیقی جلوی شماست، به راحتی قابل دیدن است. حالت های محتمل برای ساختن جمله های ملودیک (که با آکورد اول I شروع می شود تا آکورد چهار IV یا پنج V بالا می رود بعد با آکورد اول I به اتمام می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به توالی آکوردها در آموزش های قبلی ببینید. با تنها چهار طرح مقدماتی تقریبا بی نهایت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساختن قطعات موسیقی، کتاب آهنگ سازی نوشته هالی دی و اسکات جرت چاپ جان وایلی و پسران، نقطه خوبی برایش شروع است.

آموزشگاه موسیقی

قطعه ای از موسیقی را که طرح کمانی دارد نشان می دهد. دقت کنید که چگونه خط ملودی در کلید سل ابتدا از صدای بم در یک نقطه پایین به یک نقطه بالا قادر است برود و پس از آن دوباره پایین بیاید و بدین ترتیب یک کمان درست می کند. زمانی که زیر و بمی صدا در موسیقی این طور به تدریج بالا می رود، بانی افزایش تنش در آن بخش از قطعه موسیقی می شود. زمانی که زیر و بمی به تدریج در کمان پایین برود، سطح تنش هم به تدریج کاهش می یابد.

قطعه ای از موسیقی با طرح موجی را فرض کنید. دقت کنید که چگونه خط ملودی در این حالت بالا می رود و پایین می آید و با بالا می رود و دوباره پایین می آید، همچون ردیفی از امواج.
حالا قطعه ای از موسیقی با طرح کمان معکوس. شاید متوجه شده اید که این هم مشابه طرح کمانی است. تنها تفاوت در این نکته است که زیر و بمی صدا در خط ملودی نخست پایین می رود و سپس در انتهای جمله بالا می آید. بر این اساس عبارت در آغاز آرام و ملایم به گوش می رسد اما زمانی که در آخر جمله کمان به سمت بالا می رود، افزایش تنش را در بردارد.

کلاس آموزش آواز سنتی

دستورالعمل و روش زیر سازی و نصب چوب نما و چوب ترمووود

باید سیزده اصل کلی و عمومی را بعنوان روش نصب زیر سازی چوب نما و چوب ترمو رعایت کرد که در این مقاله به تفصیل توضیح و تشریح خواهد شد.

دستور العمل کلی روش نصب زیر سازی چوب نما و چوب ترمو

1-برای بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت نصب و سرعت دادن به انجام کار عملیات نصب چوب نما و نصب چوب ترمووود باید یکی از آخرین موارد کارهای ساختمانی باشد.

2-تراز بودن سطح پایین و زیرین کار در هر دو جهت عرضی راست به چپ و عمودی پایین به بالا قبل از عملیات زیر سازی الزامی است.

3-محکم بودن سطح زیر سازی بر روی سطح زیرین کار بسیار مهم است به گونه ای که این استحکام باید توان تحمل و باربری حداقل ده کیلو گرم بر متر مربع در درختان سوزنی برگ و بیست کیلو گرم بر متر مربع در درختان پهن برگ را داشته باشد.

4-حداقل ضخامتی که مورد نیاز است برای یک سطح تراز در پشت زیر سازی چوب نما و چوب ترمووود سه سانتی متر می باشد.

5-باید زیر سازی فلزی کاملآ سبک اجرا شود.

ترمووود

در ضمن برای همه برگشت های بالای بیست و پنج سانتی متر آهن کشی الزامی است.

همچنین از متصل کردن بدنه های غیر مرتبط هنگام نصب ترموود باید پرهیز نمود.

6-آکس به آکس آهن کشی پروفیل فلزی قوطی 40*40 دز سطح پایین زیر سازی باید شصت سانتی متر باشد.

7-فاصله آکس به آکس چوب زیر سازی در نمای ساختمان باید شصت سانتی متر و در دکینگ یا کف پوش بیرونی باید پنجاه سانتی متر باشد.

8- جهت مهار کردن چوب زیر سازی ترمووود بر روی سطح پایین کار باید فاصله پیچ ها از همدیگر پنجاه سانتی متر باشد.

9-باید فاصله پیچ های چوب زیر سازی ترمووود از ابتدای چوب تا وسط اولین چوب بین پنج تا هفت سانتی متر باشد.

10-برای نصب زیر سازی چوب ترمو به سیمان باید از پیچ های استیل یا گالوانیزه و رول پلاک با طول حداقل شش سانتی متر باید استفاده نمود.

11-برای نصب زیر سازی چوبی به فلز هم باید از همان پیچ های فوق الذکر بدون رول پلاک باید بهره برد که طول آنها هم باید شش سانتیمتر باشد.

12-برای زیر سازی چوب ترمو رنگ الزامی نیست ولی بهتر است که رنگ بشود.

13-پیش از استفاده کردن از پیچ باید محل مورد نظر با دریل سوراخ شود تا از ترک خوردگی طولی چوب ترمووود و چوب نما جلوگیری کرده باشیم.

این 13 قانون را باید بعنوان دستورالعملی کلی برای روش نصب زیر سازی چوب نما و چوب ترمووود در نظر گرفت.

افشین آذری با «همه میدونن» در تهران روی صحنه رفت

افشین آذری در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت که حاضرین در سالن از همان ابتدای برنامه خواستار اجرای قطعات پرطرفدار این خواننده ازجمله: همه میدونن، تموم شهر خوابیدن، برام سخته و... را از این خواننده داشتند.

 

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک افشین آذری در ابتدای کنسرتش گفت: بسیار خوشحالم که در حضور شما در تهران به اجرای برنامه می‌پردازم و در این کنسرت که به‌نوعی اولین کنسرت من در تهران است، حضور شما دلگرمی خاصی برای من است.

 

 

این خواننده با اشاره به رپرتوار برنامه‌اش گفت: امشب با گلچینی از آثار تُرکی و فارسی این برنامه را روی صحنه خواهیم برد و قطعاً انرژی شما روی ما تأثیرگذار خواهد بود.
این خواننده به‌مرور قطعاتش را اجرا کرد و در اواسط برنامه خود نیز برای دقایقی صحنه را ترک کرد تا «محمدرضا هدایت» که در این کنسرت خواننده مهمان بود، برای دقایقی روی صحنه حاضر شود و چند قطعه را نیز او اجرا کند.
پس از اجرای این خواننده جوان، بار دیگر افشین آذری روی صحنه حاضر شد و پس از اجرای یک قطعه، دقایقی را با ویلن و آکاردئون به تک‌نوازی پرداخت که این بخش از برنامه باعث شد حاضرین در سالن به وجد آیند و شور و هیجان خاصی در سالن حاکم شد.
اجرای قطعاتی چون: بری باخ، اولماز اولماز و... انتهای کنسرت این خواننده در تهران را تشکیل می‌دادند تا نخستین کنسرت افشین آذری در تهران با حضور دوستدارانش به شبی ویژه تبدیل شود.
«میر طاهر مظلومی» کارگردانی هنری این کنسرت را بر عهده داشت و «مهدی فهیمی» نیز رهبر ارکستر افشین آذری بود.
محمد نصرتی، منصور برزگر، محمود گل محمدی و... ازجمله چهره‌های سرشناس حاضر در سالن بودند.
کنسرت افشین آذری به همت موسسه «آوای باران» و به تهیه‌کنندگی رضا کمالی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد و علیرضا نصیری نیز مدیر اجرایی پرتلاش این کنسرت بود.