دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

شرایط تیم آتلیه عروسی

شرایط تیم آتلیه عروسی

آتلیه عروسی

بعد از چند سال که از عروسی شما بگذرد هیچ کس و حتی خودتان هم یادتان نیست چه اتفاقاتی در جشن افتاد،
چه کارهایی کردید، چه شامی خوردید،
تنها چیزی که برای شما می‌ماند عکس‌ها و فیلم‌هایی است که از آن روز توسط آتلیه عروسی ثبت شده
و می‌توانید آن را تا آخر عمر نگه دارید و به بچه‌هایتان نشان دهید.
ثبت لحظات زیبای روز عروسی قشنگترین اتفاقی است که در این روز بزرگ می‌افتد.
پس یکی از مهمترین موارد در برنامه ریزی تدارکات عروسی انتخاب عکاس و فیلمبردار آتلیه عروسی است
تا این لحظات زیبا را به بهترین و زیباترین شکل ثبت کند.
مهمترین چیزی که از این روز رویایی و بزرگ به یاد می‌ماند همین عکس و فیلم است.

در انتخاب عکاس و فیلمبردار عروسی موارد زیر را در نظر بگیرید:

تحقیق کنید و یک تیم عکاسی و فیلمبرداری با تجربه انتخاب کنید.

تا می‌توانید در امر پیدا کردن عکاس و فیلمبردار و آتلیه عروسی وسواس به خرج دهید،
ثبت خاطرات این روز از مهمترین چیزهایی است که باید در نظر داشته باشید.
اگر فیلمبردار یا گروه فیلمبرداری بی تجربه باشد فیلم عروسی شما خاطره خوبی از این روز برایتان به یادگار نخواهد گذاشت.

اگر عکس یا ژست خاصی در نظرتان است حتما قبل از آن به فیلمبردارتان آن را بگویید

حتی اگر تیم یا آتلیه عروسی که برای فیلمبرداری و عکاسی خود انتخاب می‌کنید بسیار هم حرفه‌ای باشد
اما ممکن است شما در ذهنتان یا در عکس و فیلم‌های دیگران چیزهایی را دیده باشید که دوست دارید
و برایتان جالب است که در ژست‌های عکس و فیلمتان باشد.
حتما نمونه‌ها را به آن‌ها نشان دهید یا از ایده‌هایی که در ذهنتان دارید با آن‌ها صحبت کنید تا به کار ببرند.

مطمئن باشید امنیت عکس و فیلمتان تضمین شده است.

متاسفانه این روزها تعداد مراکز غیرمجاز و بدون مجوز برای عکاسی و فیلمبرداری و آتلیه‌های عروسی نامعتبر بسیار زیاد است
و هیچ اعتباری در تضمین امنیت فیلم عروسی شما نخواهد بود.
عروس و دامادهای زیادی با اعتماد کردن به همین آتلیه‌های غیرمجاز پشیمان شده‌اند
و باعث دردسرها و مشکلات فراوانی از جمله پخش شدن فیلم عروسی و مواردی مثل این شده است.

مطمئن شوید که نمونه کارهایی که به شما نشان می‌دهند کار خودشان است.

زمانی که به یک آتلیه عروسی مراجعه می‌کنید مطعمئنا از آن‌ها می‌خواهید نمونه کار خود را به شما نشان دهند
و کارهای قشنگ آن‌ها بسیار مورد پسند واقع می‌شود که در واقع ممکن است کار خود آن‌ها نباشد
پس مطمئن شوید که کاری که به شما ارائه می‌دهند همان نمونه ای است که شما می‌بینید.

در میکس فیلم عروسی و انتخاب آهنگ برای فیلم نظر دهید.

بسیاری افراد پس از آماده شدن و دریافت فیلم عروسی خود زیاد از میکس و آهنگ‌های انتخابی راضی نیستند
و مجبور می‌شوند که فیلم را برگردانند تا میکس یا آهنگ‌ها تغییر کند
و این پروسه زمان بر است و باعث می‌شود لذت کافی از دیدن فیلم عروسیتان نبرید،
پس حتما اگر نظر خاصی در زمینه استفاده آهنگ یا میکس دارید با فیلمبردار خود در میان بگذارید.

تمام جزئیات را در قرارداد ذکر کنید.

وعده‌هایی که در زمان بستن قرارداد به مشتری داده می‌شود در بیشتر مواقع با کاری که ارائه می‌شود تفاوت‌های بسیاری دارد.
یا ممکن است بعد از پایان کار مبلغی که توافق کردید اضافه تر شود.
پس یادتان باشد که زمان، مبلغ و همه جزئیاتی که ممکن است تغییر در آن ایجاد شود را در قرارداد ذکر کنید.



واکنش نوزادان به انواع موسیقی

موسیقی

واکنش نوزادان به انواع موسیقی

نوزادان به صدای موسیقی واکنش نشان می‌دهند؛
برخی از انواع موسیقی ممکن است آنان را بترساند و باعث گریه‌شان شود و از بعضی لذت می‌برند.

نوزاد به موسیقی‌ای که از تلویزیون پخش می‌شود با دقت گوش می‌دهد.
همه با نوزادان مانند خواننده‌های اپرای سوپرانو (با صدای زیر) و با اغراق در کلمات حرف می‌زنند.
نوزاد به چنین حرف زدن‌هایی توجه نشان می‌دهد و به آن علاقمند است.
اگر کسی در حضور نوزاد با خشم صحبت کند، مثلاً بلند صحبت کند یا داد بزند، ممکن است نوزاد به گریه بیفتد.
برخی از نوزادان حتی با آوایی متقابل به این خشم اعتراض می‌کنند.

اگر در یک میهمانی باشید یا جایی که موسیقی ریتمیک پخش می‌شود
و یا حتی برایش به اصطلاح ‘نانای’ کنید، نوزاد همراه می‌شود
و شروع به تکان دادن بدنش با ضرب موسیقی و در حقیقت رقصیدن می کند.

اکثر والدین به احتمال زیاد چنین تجربیات و واکنش‌هایی را به یاد می‌آورند.
حتی لحظاتی پیش خودشان افتخار کرده‌اند که نوزادشان چقدر باهوش است.
چنین فرضی از جهتی درست و از جهت دیگر می‌تواند تاحدی نادرست باشد.
تفکر اینکه نوزاد به خاطر نشان دادن واکنش‌هایی از این دست باهوش است تاحدی می‌تواند درست باشد
چون نمایانگر توانایی ارتباط برقرارکردن نوزاد با محیط اطرافش و دارا بودن درک و فهم قابل قبولی است.

اما از جهت دیگر اگر نوزادی با موسیقی می‌رقصد یا دست می‌زند
نمی‌توانیم فرض کنیم که این نوزاد قطعاً درآینده استعداد موسیقایی خواهد داشت.

چرایی‌اش را توضیح خواهم داد:

جنین در رحم مادر علاوه بر مواد شیمیایی و غذایی که از مادر می‌گیرد،
از محیط بیرون از شکم مادر نیز محرک‌هایی دریافت می‌کند.
حرکت و صدا دو محرک فیزیکی هستند که جنین از محیط خارج از خود دریافت می‌کند.
او حرکت را می‌فهمد، خود نیز در رحم مادر می‌چرخد، حرکت می‌کند و لگد می‌پراند.
به علاوه او صدای ضربان قلب مادر و صدای خود مادر را (به واسطه ارتعاشات صوتی در داخل بدن مادر)
از درون شکم و صدای دیگران و محیط اطراف را از بیرون بدن مادر می‌شنود.
در حقیقت صدا تنها راه ارتباطی غیرشیمیایی جنین با دنیای بیرون است.

آموزشگاه موسیقی

پس از تولد حواس لامسه و بینایی نیز به حواس دیگر اضافه می‌شوند.
دقیقاً به همین دلیل است که نوزاد به محرک‌های صوتی واکنش‌های شدیدتر و توجه بیشتر نشان می‌دهد.
حواس دیگر چون بینایی آرام آرام پس از تولد رشد می‌یابند.
جالب اینجاست که شنوایی نوزاد از انسان بزرگسال حساس‌تر و پرتوان‌تر است
و این توانایی و تمایز آرام آرام با بزرگ‌تر شدن نوزاد کم‌تر می‌شود.

برخی از انواع موسیقی ممکن است آنان را بترساند و باعث گریه‌شان شود،
از بعضی لذت می‌برند و با آن خود را تکان می‌دهند و بعضی دیگر آرامشان می‌کند.
چگونه است نوزاد چنین واکنشی نشان می‌دهد؟
آیا این واکنش نوزاد حاصل یادگیری است و نوزاد در عرض چند ماه یاد می‌گیرد که ریتم را بفهمد؟
یا چون ازسوی محیط اطراف خود تشویق و واکنش‌های هیجانی می‌بیند می‌رقصد؟

بهترین آموزشگاه موسیقی

ضرب گرفتن با موسیقی یک قابلیت ذاتی در انسان است.
پژوهشگران این پدیده را مورد آزمایش قرار داده‌اند و این امر را تأیید کرده‌اند.
هرچند گرفتن واکنش‌های تشویقی از سوی اطرافیان می‌تواند روی واکنش نوزاد به ضرب موسیقی تاثیر بگذارد
اما این علت نخستین رقصیدن و حرکت نوزاد با موسیقی نیست.

آزمایش‌های جدید بار دیگر علت مرگ نابغه رومانتیک را ثابت کرد

آزمایش‌های جدید بار دیگر علت مرگ نابغه رومانتیک را ثابت کرد

اخبار موسیقی

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک آزمایش‌های انجام شده روی قلب شوپن بار دیگر علت مرگ زودهنگام این نابغه لهستانی را ثابت کرد.
آهنگساز و پیانیت بزرگ لهستانی، فردریک شوپن از زنده‌به‌گور شدن هراس داشت.
او در سال ۱۸۴۹، زمانیکه در بستر مرگ افتاده بود به یکی از خواهرانش گفت:
«زمین خفه‌کننده است» و از او قول گرفته بود که پس از مرگ جسدش را تشریح کنند تا او زنده‌به‌گور نشود.

در آن زمان برای تشخیص علت مرگ نابغۀ ۳۹ ساله کالبدشکافی انجام گرفت
و به پیشنهاد خواهرش قلب شوپن را از سینه درآوردند و در شیشه‌ای از کنیاک حفظ کردند.

دانشمندان از وصیت این موسیقیدان برجسته بهره برده
و بارها تلاش کرده‌اند اجازه انجام آزمایشاتی روی قلب او را دریافت کنند.
به‌تازگی این فرصت نادر فراهم شده
و آزمایشات انجام‌شده روی قلب این موسیقدان برجسته نشان داده او مبتلا به بیماری پریکاردیت بوده است،
عارضه‌ای نادر که در نتیجۀ سل مزمن ایجاد می‌شود.

نتیجۀ آزمایشات انجام شده هفتۀ گذشته در مجلۀ American Journal of Medicine منتشر شد.

دانشمندان پس از بررسی شیشۀ حاوی قلب شوپن که در کلیسای صلیب مقدس در شهر ورشو نگهداری می‌شود
متوجه مواد فیبردار سفیدی شدند که قلب را پوشانده بود.
همچنین ضایعات کوچکی نیز قابل مشاهده بود که شاهدی بر عوارض بیماری سل هستند.

پرفسور مایکل ویت، سرگروه تیم در گفت‌وگو با آبزرور گفت:
«ما درِ شیشه را باز نکردیم اما از وضعیت قلب می‌توان فهمید که شوپن دچار بیماری سل بوده
درحالیکه عوارض پریکاردیت علت اصلی مرگ او بوده است.»

این موسیقیدان برجسته در اکتبر سال ۱۸۴۹ در شهر پاریس درگذشت و بدن او در گورستان پرلاشز به خاک سپرده شد. گورستان مشهوری در پاریس که آرامگاه بسیاری از نوابغ جهان مثل مارسل پروست، اسکار وایلد و جیم موریسون است.

آزمایشات انجام شده توسط ویت و گروهش اولین آزمایشاتی است که از سال ۱۹۴۵ تا کنون روی قلب شوپن انجام شده است.
به گفتۀ ویت «هنوز هم کسانی هستند که می‌خواهند شیشه را باز کنند
و برای تست دی‌ان‌ای و ثابت کردن نظریۀ خودشان مبنی بر ارثی بودن مشکل شوپن، از بافت نمونه‌برداری کنند
اما این کار کاملا اشتباه است.
این کار ممکن است باعث صدمه رساندن به بافت قلب شود و علت مرگ شوپن همین حالا هم مشخص است.»

انواع پژو 206

سری اول ۲۰۶ که اوایل سال ۱۳۸۰ به بازار آمد به نام تیپ یک معروف شد که از آن دقیقا ۱۲۲۱۷ دستگاه تولید شد.
داخل آن با فرمان دوشاخه، رادیو ضبط و کنسول وسط که تنها یک ساعت دیجیتال در آن جا داشت
نسبت به تیپ یک بعدی قابل تشخیص است.

تیپ یک بعدی که یک سال بعد معرفی شد در ظاهر همان ماشین قبلی بود
با موتور ۱۳۶۰ سی سی با کد TU3 که ۷۵ اسب بخار نیرو تولید می کرد ولی در زیر پوست کاملا عوض شده بود.

تکنولوژی مالتی پلکس یا MUX کل سیستم برق اتومبیل را دگرگون کرده بود
بطوری که حتی یک سیم مشترک با نمونه قبلی نداشت.

تیپ ۲

آنچه تیپ ۲ نام داشت به تعداد بسیار کم تولید شد و تماما مانند تیپ ۳ متعارف بود , فقط ترمز ABS نداشت.
تعداد کم تعداد کم این مدل و تفاوت فاحش MUX و غیر MUX باعث شد که همه تیپ MUX 1 را تیپ ۲ بنامند.
پس اگر ۲۰۶ مدل ۸۱ دیدید که ظاهر تیپ ۳ بود ولی ترمز ABS نداشت , تعجب نکنید.

تیپ ۳

حالا نوبت تیپ ۳ می رسد که مدل لوکس با موتور کوچک است که تمامی خواص تیپ ۵ را دارد
به جز این که ترمز چرخ های عقب آن دیسکی نیست
و موتور آن هم همان ۴/۱ لیتری ۷۵ اسبی با حداکثر سرعت ۱۷۷ کیلومتر در ساعت است.

این مدل بالاترین ارزش پرداخت پولی را برای کسانی که سرعت و توان زیاد برایشان مهم نیست به ارمغان می آورد.
تجهیزاتی چون سیستم تهویه مطبوع خودکار , آئینه های برقی گرم کن دار , CD خوان بسیار برجسته Clarion با بلندگوهای Goodmans انگلیسی , دو کیسه هوا , ABS دوکاناله و سه ، پشت سری عقب از مشخصات بارز این مدل است

تیپ ۴

این مدل دارای موتور ۱۶۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپ با کد JP4/TU5 و همچنین گیربکس اتو ماتیک Autoadaptive AL4 می باشد.
این موتور نسبت به موتور TU3 که نسبت به موتور ۲۰۵ تنها سرسیلندرش تغییر کرده
و به آن انژکتور اضافه شده بود , یک موتور کاملا جدید با کارایی بسیار بالا می شود.

۱۱۰ اسب در ۵۶۰۰ دور در دقیقه و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور در ۴۰۰۰ درو چیزی است
که به راحتی این کوچولو را در تمامی نبردهای خیابانی پیروز می کند.

بر عکس شایعاتی که می گفتند تعداد زیادی ۲۰۶ بصورت ساخته شده وارد ایران شده
باید گفت که تنها ۱۹۱ دستگاه از همین تیپ ۴ در ابتدا مخصوص جانبازان آن هم بصورت SKD وارد شد
که بدان معنی بود که ماشین ها آماده و داخل جعبه ای بودند که میبایست صندلی ها و لاستیک ها روی آن نصب شوند.

کرایه خودرو

این ماشین ها دارای رنگ های متنوع تری بودند
و علاوه بر ۲۰۶ های اتوماتیک تیپ ۴ که بعد ها در ایران تولید شد
دارای حسگر باران , محفظه مخفی زیر صندلی شاگرد , توری نگهدارنده داخل صندوق و تودوزی با رنگ های متنوع بودند.

لیکن مشکل این مدل را می توان سیستم تعلیق آن دانست
چرا که در تیپ ۴ وارداتی از همان فنربندی مورد استفاده در ماشین های اروپایی استفاده شده
و این بدان معنی است که تاب مقاومت پستی و بلندی های خیابان های غیر استاندارد ایران را نداشته
و در نتیجه بسیاری از ناحیه رام و جلوبندی دچار مشکل شدند.

تیپ ۵

پس از تیپ ۴ که در داخل نیز تولید آن آغاز شد و از نظر امکانات داخلی بسیار بود
ولی مزایایی چون ترمز دیسکی در هر چهار چرخ , ABS و ایربگ بهره میبرد مقرر گردید
نمونه دنده ای دستی آن هم تولید شود
چرا که استقبال از کرایه خودرو با راننده ۲۰۶ در بازار تک محصولی ایران فراتر از انتظار پژو بود
و بعلاوه آن ها با موفقیت مدل اتوماتیک متوجه شدند توان خرید ایران آنقدر هم که فرانسوی ها فکر می کردند پایین نیست!!!
۲۰۶ تیپ ۵ که به جرات می توان گفت بهترین ارزش پولی پرداختی در بین تمام اتومبیل های داخلی را دارد
در اواخر سال ۸۱ با قیمت معادل نمونه آن در سراسر دنیا و با امکاناتی مانند تیپ ۳ بعلاوه ارتفاع کمتر , ترمز دیسکی در هر
چهار چرخ , ABS چهار کاناله به بازار عرضه شد.

کرایه خودرو پژو ۲۰۶

شتابی در حدود ۱۰ ثانیه تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت
و حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت در ترکیب با ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ
از تیپ ۵ یک موشک خیابانی می سازد
که هیچ یک از محصولات دیگر ایران خودرو , مزدای ۳۲۳ با دو برابر قیمت , فولکس گل و پروتون ویرا را یارای مقابله با آن نیست.

تیپ ۶

آخرین سری از ۲۰۶ های ایران تیپ ۶ است
که در ابتدا با همان گیربکس اتوماتیک AL4 ولی با امکانات کامل چون تیپ ۵ به تعداد نسبتا کمی تولید شد
و پس از آن گیربکس مذکور جای خود را به یک مدل تیپ ترونیک داد .
اینکه این گیربکس قابلیت تعویض دنده توسط راننده را در یک خودروی اتوماتیک به ارمغان می آورد
و انتخاب با شماست که دنده را خودتان عوض کنید یا تعویض دنده را به ماشین بسپارید.

این مهم کرایه خودرو بدون راننده تیپ ۶ را برای ایران و بخصوص تهران ایده آل می کند که دائما در ترافیک هستید
ولی در عین حال ماشین دنده ای را نیز دوست دارید.

انواع ساکسوفون

آموزش ساکسوفون

انواع ساکسوفون

ساکسوفون یکی از سازهای بادی است که یک قمیش دارد.
این ساز را آدولف ساکس در سال‌های ۱۸۴۰ اختراع کرد و بنام او سکسوفون نام گرفت.
ادولف ساکس متولد شهرستان دینان (به فرانسوی: Dinant) در بلژیک میباشد.
ساکسیفون جز سازهای بادی چوبی تک زبانه می‌باشد.
ساکسوفون انواعی مانند ساکسوفون سوپرانو، ساکسوفون آلتو و ساکسوفون تنور دارد،
که تفاوت آن‌ها در دامنه صدایی آن‌ها است.
اگرچه این ساز در اصل برای ارکستر و دسته موزیک نظامی تهیه شد ولی امروزه بیشتر در موسیقی جاز و مردم‌پسند به کار می‌رود.

آموزش ساکسوفون

ساکسوفون باریتون

اولین و بزرگترین عضو این خانواده که ساکسیفون باریتون است توسط آدولف ساکس بلژیکی میباشد.
این ساز با وجود صدای رسا و قوی اش در زمان های گذشته فقط در ارکستر های نظامی متداول بود
اما امروز صدای آن را در گروههای جاز به صورت سلو و یا همراهی کننده میتوان شنید.

ساکسوفون آلتو

این ساز به خاطر بر خورداری از صدایی رسا یکی از مشهورترین اعضای خانواده ساکسوفون هاست
که وسعت و نرمی صداش باعث شده طرفدارهای زیادی تو موزیک پاپ و گروههای بزرگ موسیقی
و گاهی ارکستر ها داشته باشه و به عنوان یک ساز سلو در موسیقی جز خیلی موفق محسوب می شود.

آموزش ساکسوفون آلتو

تنور ساکسوفون

ساکسوفون تنور یک ساز ارکستریه که در گروههای مختلف کاربرد داره که باز توسط همون آدولف ساکس بلژیکی اختراع شده است.

این ساز شامل یک دهنی تک زبانه ایه که به یه لوله فلزی پهن و مخروطی شکلی وصل شده
که همین ویژگی باعث شده ساکسوفون در طبقه بندی خاص خودش قرار گیرد
شما میتوانید صدای تنور ساکسوفون را در خیلی از گروههای جزو بلوز و پاپ و راک بشنوید
و البته در آهنگ های زیبای ساخت خود در این سبکها از آن استفاده کنیند.

آموزش ساکسوفون باریتون

ساکسوفون سوپران

این نوع از ساکسوفون بر خلاف برادرهای بزرگتر هیچ انحنایی در ساختارش ندارد
بلکه به شکل یک قیف مستقیم میباشد تا بتواند زیر ترین نتها را در گروه سازهای ساکسیفون اجرا کند
ولی بیشتر برای رهبری گروههای جز کوچیک به کار میرود
و به عنوان همراهی کننده در گروههای جز راک ترکیبی میتوانیم پیداش کنیم.