بخش پرفورمنس خودروسازی هیوندا بازهم مدیر دیگری از M بامو را به استخدام خود درآورده است.
پیش از این و در سال ۲۰۱۵ هم آلبرت بیرمن به منظور گسترش بخش پرفورمنس N هیوندای به عضویت این تیم درآمده بود.
این مدیر جدید توماس شمرا نام دارد که سابقه طولانی در بخش فروش و بازاریابی داشته و اخیراً به خودروسازی هیوندا پیوسته است.
شمرا که ملیتی آلمانی داشته و یک مهندس مکانیک نیز میباشد
از سال ۱۹۸۷ تاکنون در BMW بوده و اخیراً مدیر بامو M و Individual در آمریکا بوده است.
پیش از این نیز سمت مشابهی را در بخشهای آلمان و چین این خودروساز داشته است.
شمرا
هماکنون در هیوندای نه تنها مدیر بخش فروش و بازاریابی خواهد بود بلکه
وظیفه برنامهریزی تولید و استراتژی را نیز بر عهده خواهد داشت.
او همکاری نزدیکی با همدانشگاهی قدیمی خود آلبرت بیرمن و مدیر طراحی کرهایها یعنی پیتر شرایر خواهد داشت.
این غول کرهای همچنین اخیراً پیر لکلارک که یکی از مدیران اسبق بامو M بوده را نیز به استخدام خود درآورده است.
البته لکلارک در دپارتمان طراحی کیا انجام وظیفه میکند.
پیش از لکلارک نیز لوک دانکرولک و الکساندر سلیپانف از گروه فولکسواگن به هیوندای پیوستهاند.
اخیراً نیز فایض عبدالرحمان که مهندس پلتفرم BMW میباشد در بخش معماری برند جنسیس فعالیت میکند.
بیرمن درباره مدیر جدید هیوندای گفته است:
توماس شمرا یکی از بهترین متخصصان در بحث خودروهای پرفورمنس بوده و در تمامی بازارهای بزرگ تجربه دارد.
من از حضور او در کنارمان هیجانزده بوده و مطمئن هستم تخصص او به سرعت بیشتر پیشرفت محصولات پرفورمنس هیوندای کمک خواهد کرد.
باید منتظر ماند و دید که شمرا در سمت جدید خود چه عملکردی خواهد داشت
اما حضور او با گسترش بخش پرفورمنس کمپانی همزمان شده است.
این خودروساز اخیراً هاچبک داغ i30 N را در اروپا و ولوستر N را در آمریکای شمالی عرضه کرده است
و در آینده نیز قطعاً محصولات اسپورت تر بیشتری توسط هیوندای تولید خواهد شد.