دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

سفید پوش شدن خواننده سیاه پوش

رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان در ابراز همدردی خود با زلزله زدگان استان کرمانشاه، برای اولین بار لباس مشکی را از تن بیرون آورد و لباس سفید پوشید.

این خواننده پاپ کشور چندی پیش در برنامه تلویزیونی «من و شما» پذیرفت که لباس مشی خود را برای حمایت از زلزله زدگان کرمانشاه به حامی این برنامه بفروشد.

رضا صادقی با انتشار عکسی از استایل سفید پوش شده ی خودش در اینستاگرامش نوشت:

سلام و احترام ؛

باورهاى من و نگاهم به فلسفه حضورم در جهـان هـیچوقت فروشى نبوده و نیست ،
زمانى که ازم پرسیده شد ؟
براى چند ثانیه به خودم گفتم ،
" خودت گفتى براى حالشون هر کارى کنیم .
اگه شعار ندادى الان وقتشه ، شاید توى کرمانشاه و منطقه زلزله زده یکى با دیدن پیراهنت ( براى چند لحظه )
لبخند رو لبش بشینه "
و حالا این من با لباس سفید " براى لبخند مردم کرمانشاهـم
" بعد از حدود ٢٠ سال ... پ ن : ضمنا تشکر میکنم از برنامه
" من و شما و هادى قندى عزیز و ارش جان ظلى پور
و تشکر ویژه از بچه هاى (٥٠٤٠ ) اقاى باغبانیان که پذیرفتن در کنار ١٠ میلیون ،
مبلغ ٥٠ میلیون کانکس و همچنین ٢٠ روانشناس هماهنگ کنن براى کودکانى که والدینشون و از دست دادن
شاید بشه حال بدشون و کمى ارام کرد ....
در هر حال این کار جلو حرکت بزرگ مردمى قطره ایى توى دریاست ،
فقط خواستم به مردم عزیز کرد زبانم بگم با هر امکان و باورى کنارشون هستیم ...........

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.