دانلود فیلم دوبله فارسی در فیلم گذر به عنوان بزرگترین اپلیکیشن دانلود فیلم و پخش آنلاین فیلم در ایران که تمامی فیلم ها و سریالهای موجود در اپلیکیشن با لینک مستقیم بصورت رایگان در تعداد و سرعت دانلود همراه با پیش نمایش و خلاصه داستان قرار داده شده است.
شما میتوانید با چک کردن روزانه اپلیکیشن به تعداد بالایی از فیلم های دوبله فارسی جدید دست پیدا کنید.
در واقع اپلیکیشن فیلم گذر از لحاظ محتوایی فعالیت بسیار بالایی داشته و تیم محتوا بصورت مداوم در حال تهیه و انتشار آنها هستند.
ما در فیلم گذر سعی کرده ایم تا با فراهم کردن محیطی کاربرپسند به کاربر حس خوبی از دیدن فیلم القا کنیم.
توسعه دهندگان فیلم گذر همواره در حال آنالیز و بررسی بازخوردهای کاربران از رابط کاربری اپلیکیشن هستند.
این موضوع باعث میشود تا بتوانیم اپلیکیشن دانلود فیلم را با نیاز و راحتی کاربران بهینه و تغییر دهیم.
برای استفاده از فیلم گذر برای دیدن فیلم با حجم اینترنت نیم بها حتما پیش از پخش آنلاین فیلم یا دانلود فیلتر شکن خود را خاموش کنید تا براحتی با سرعت بالا در استفاده از اپلیکیشن فیلم گذر لذت ببرید.
سینما یک رسانه دیداری شنیداری مبتنی بر تکنولوژی است که به وسیله آن فعالیت اقتصادی صورت میگیرد و همچنین قابلیت استفاده هنری را داراست.
در ایران هر ساله روز ۲۱ شهریور بعنوان روز سینما گرامی داشته میشود.واژه سینما از واژه یونانی κινῆμα, -ατος به معنای جنبش گرفته شده است.
در آغاز سینما را بیشتر یک پدیده علمی صنعتی میدانستند،
در سالهای جنگ جهانی اول سینما، به عنوان یک وسیله نمایشی و سرگرمی، رونق تجاری یافت.
سپس قابلیتهای هنری آن توسط فیلم سازان اروپایی و آمریکایی کشف شد.
در همین سالها ریچیوتو کانودو منتقد و نظریهپرداز ایتالیایی، سینما را «هنر هفتم» معرفی کرد زیرا به عقیده او سینما هنری ترکیبی است که در آن همهٔ هنرها حضور دارند.
فیلم های سینمایی قرار گرفته در اینجا از هر ژانری از جمله مستند و انیمیشن هستند.
لازم به ذکر است که این آرشیو مسیر طولانی را تا رسیدن به ایده آل ما در پیش دارد و علاوه بر اصل اول یعنی به روز بودن، کمیت را نیز دنبال میکند
و همه این ها در یک قالب استاندارد , با کیفیت و خلاقانه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
قرار دادن لینک مستقیم فیلم سینمایی تنها هدف ما نیست و ما به جزئیات و حواشی جهت جذابیت بالاتر توجه ویژه ای را داشته ایم که در این زمینه نیز راه طولانی را در پیش داریم.
فیلم گذر در جهت ایجاد یک بستر فرهنگی و هنری سالم بر طبق شئونات اخلاقی، فرهنگ خانواده های ایرانی و با احترام به عرف حاکم بر کشور، بنیانگذاری گردید تا بتواند محیطی سالم را برای علاقه مندان به سینما فراهم کند.
در این راستا فیلم گذر محتوای خود را از سرویس های مورد تایید ساماندهی بازبینی و قرار داده و درصورت وجود صحنه های غیر اخلاقی، بجای حذف صحنه ها کلا از انتشار این فیلم ها و سریالها خودداری می نماید. (همچنین در درصورتی که بطور غیرعمد محتوایی شامل صحنه های نامناسب در وبسایت منتشر گردد، پس از گزارش توسط کاربران و یا سازمان های مربوطه آن فیلم یا سریال کلا حذف خواهد گردید.)
این خطوط قرمز اخلاقی از ابتدای تاسیس اپلیکیشن فیلم گذر پایه گذاری شده و به شکل جدی مورد احترام فیلم گذر می باشد.
دستگاه راست پنجگاه را "راست و پنجگاه" هم می گویند.
گام راست پنجگاه با ماهور یکی است و تنها اختلافشان در حالت و مدگردی های آنهاست.
از دستگاه راست پنجگاه می توان به دستگاه های دیگر وارد شد.
یکی از دستگاههای موسیقی ایرانی راست پنجگاه است.
موسیقی ایرانی دارای هفت دستگاه با نامهای شور، سه گاه، همایون، چهارگاه، نوا، راست پنجگاه، ماهور و پنج آواز به نامهای ابوعطا، بیات ترک، افشاری، دشتی، اصفهان است.
آوازهای ابوعطا، بیات ترک، افشاری و دشتی کوک یکسانی با دستگاه شور داشته و از متعلقات آن محسوب میشوند و آواز اصفهان نیز به همان دلیل از متعلقات دستگاه همایون است.
این نوع دسته بندی برای موسیقی ایرانی به دلیل حس و حال متفاوت و همچنین تفاوت در تاکیدها و ایستهای گوشهها (نغمهها) صورت گرفته است.
ابتدا کلمه دستگاه را تعریف کرده و بعد از آن به بررسی دستگاه راست پنجگاه میپردازیم.
دستگاه راست پنجگاه یکی از پیچیدهترین و در عین حال راحتترین دستگاههاست.
پیچیده است، زیرا از نظر پردهبندی شبیه ماهور است و کار شنونده را برای تشخیص دشوار میکند و در عین حال این دستگاه ترکیبی از سایر مقامات موسیقی ایرانی است به طوری که با آن میتوان به آوازها و دستگاههای دیگر وارد شد.
به عنوان مثال به واسطه گوشه شکسته در دستگاه راست پنجگاه میتوان به افشاری و بعد به عراق و از آنجا به بیات ترک رفت.
همان طور که در بالا گفتیم با این دستگاه میتوان به آوازها و دستگاههای دیگر وارد شد.
از این رو میتوان تمام حس و حالی که در دستگاههای موسیقی ایرانی وجود دارد را با راست پنج گاه ایجاد کرد.
اما در کل آوازى با وقار و ابهت است و گویی فردی خردمند است که به فرزندان خود پند و اندرز داده و آنان را نصیحت میکند.
گوشههای آن نیز دارای لطافت و ظرافتهایی است که احساس آرامش خاصی را در انسان ایجاد میکند.
گام راست پنجگاه از نظر فواصل و نت شاهد همانند گام ماهور است.
درآمد: نت شاهد درجه اول است.
روح افزا: با این گوشه به دستگاه نوا اشاره میشود.
پنجگاه: با این گوشه روی درجه پنجم تاکید شده و به دستگاه نوا میرود.
سپهر: به واسطهی این گوشه به دستگاه راست پنجگاه باز میگردد؛ و روی نت درجه ششم تاکید میشود.
عشاق: با این گوشه به دستگاه نوا وارد میشود و سپس به راست پنجگاه بازمیگردد.
نیریز: با این گوشه وارد گوشه نیریز دستگاه نوا شده و سپس به راست پنجگاه بازمیگردد.
بیات عجم: روی درجه پنجم تاکید دارد.
بحر نور: به واسطهی این گوشه وارد شور میشویم.
مبرقع: با این گوشه از حالت شور خارج شده و وارد راست پنجگاه میشویم.
طرز: این گوشه روی درجه پنج تاکید دارد و وارد دستگاه همایون میشویم.
فرنگ: به واسطه این گوشه بعد از طرز باز به راست پنجگاه بازمیگردیم.
خودرویی که بوی بد سیگار و دود میدهد مشکلات زیادی ایجاد خواهد کرد.
این مشکلات کاملاً متنوع هستند، از موارد کوچکی همچون احساس ناراحتی
سرنشینان در کابین گرفته تا مشکلات بزرگتری همچون امراض گوناگون ریوی که
نهایتاً باعث ایجاد سرطان نیز میشوند.
دود سیگار برای ماده ژنتیکی سلولها کاملاً مضر بوده و در بدن تولید سم میکند.
این را بو هانگ، محقق مواد شیمیایی در آزمایشگاه ملی لاورنس برکلی کالیفرنیا میگوید.
هر چقدر بیشتر در معرض مواد شیمیایی دود سیگار قرار گیرید سلامتی خود را بیشتر به خطر میاندازید.
هوشمندانهترین کاری که میتوانید بکنید ناپدید کردن دود سیگار از خودرو در سریعترین زمان ممکن است.
شاید شما یک خودروی دستدوم خریده و میخواهید از آن استفاده کنید اما در هر صورت فرقی نمیکند،
اگر دوست دارید سلامتی خود را حفظ کنید باید دود سیگار را از کابین حذف کنید.
علیرغم اینکه اسپریهای تازه کننده هوا میتوانند دودهای موجود در کابین را خنثی کنند اما عطر پراکنده شده در هوا کمک زیادی به حذف بوی سیگار از خودرو نخواهد کرد و بنابراین باید کار اساسیتری انجام دهید.
حذف بوی سیگار در ابتدا کار سختی است اما پاک کردن مداوم آن باعث خواهد شد دیگر بویی به مشام نرسد.
80 درصد خودروهایی که من با آنها سر و کار داشتهام پس از فرایند کامل تمیز کردن دیگر بوی سیگاری در کابین نداشتهاند.
20 درصد باقی مانده چه؟ شاید سیستم تهویه مطبوع برخی خودروها بیشتر از بقیه خودروها بوی سیگار را به خود جذب کرده باشند.
بوی سیگار میتواند در شکافهای داخلی جای گیرد و متأسفانه حذف آن تقریباً غیرممکن خواهد بود.
اگرچه هر خودرو وضعیت خاص خود را دارد اما آفتابگیرها، کمربند صندلیها، پوشش سقف طرف راننده و شیشهها از جمله نقاطی هستند که ذرات نیکوتین به سرعت روی آنها نشسته و به آرامی آلایندههای شیمیایی را به کابین آزاد میکنند.
پوشش سقف تأثیرات گوناگونی را میپذیرد زیرا ذرات دود سیگاری که به سمت بالا میروند مجبورند در این نقطه جمع شده و توزیع ذرات نیکوتین در این مورد پراکندگی کمتری دارد.
پیش از خرید شامپو و پاک کننده موردنظر به تغییر رنگ قهوهای و قهوهای تیره روی پوشش سقف نگاه کنید.
البته برای خراب شدن احتمالی پوشش سقف نیز آماده باشید.
برخی متخصصان میگویند اگر پوشش سقف در نتیجه فرایند پاک کردن و حذف بوی سیگار خراب شد باید آن را عوض کرد.
کابین یک خودروی پر از بوی سیگار از نظر شیمیایی محیطی غیر متوازن بوده و استفاده از سرکه روش بسیار مناسبی برای جذب اولیه بوی سیگار و باقی ماندههای آن روی صندلیها، داشبورد و دیگر بخشهایی است که دسترسی به آن سخت میباشد.
چیزی که خودتان باید پیش از بردن خودرو پیش متخصص انجام دهید
عوض کردن فیلتر هوای کابین است زیرا ذرات و دود سیگار در این بخش به دام
افتاده و اگر آن را عوض نکنید با روشن کردن سیستم تهویه مطبوع همچنان شاهد
ورود بوی سیگار به کابین خواهید بود.
پس از تعویض فیلتر هوای کابین، پاک کردن سطوح به شروع فرایند کمک خواهد کرد.
ریک نرسیان، مالک یکی از مؤسسات معروف پاکسازی کابین خودروها در پنسیلوانیا میگوید:
تمیز کردن تمامی سطوح کابین با استفاده از تمیزکنندههای سطوح باعث میشود باقی ماندههای سیگار سریعاً پاک شده و لایه محافظتی جدیدی تشکیل شود.
پس از پاک کردن ابتدایی کابین، استفاده از بخار شو روی کفپوشها و سطوح پارچهای باعث پاک شدن نیکوتین سفت شده و دیگر ذرات دودهای خواهد شد که در طی ماهها روی این بخشها نشستهاند. این امر باعث میشود شامپوی مخصوص پاک کردن آسانتر به تمامی سطوح موردنظر برسد و کار خود را انجام دهد.
پس از این مرحله نیز شامپو را مستقیم باید روی کفپوش و صندلیها بکار برد.
یک برس متهای بهترین ابزار برای استفاده در این مرحله است.
شامپو باید ذرات سیگار و نیکوتین را پاک کند و شما باید شامپو را حداقل دو بار استفاده کنید.
یک تکنیک مفید برای تمیز کردن سقف، بکار گیری شامپو از کنارههای بیرونی به طرف مرکز سقف است.
این امر باعث میشود از گسترش باقی ماندههای سفتتر ذرات سیگار روی دیگر بخشهای پاک جلوگیری شود.
پس از اینکه کارتان تمام شد از ماشین بخار برای خارج کردن آرام آلودگیهای عمیق استفاده کنید.
پس از آن نیز یک دستگاه خلا خیس برای خشک کردن صندلیها و کفپوشها لازم خواهد بود.
پارچههای میکرو فیبری بکار رفته در این فرایند باید بتوانند آلودگی زیادی را جذب کنند.
پارچههایی که خاصیت جذبکنندگی کمتری دارند باید برای شیشهها و سطوح تختتر استفاده شوند.
با این کار باقی ماندههای دوده سیگار با اتمام فرایند پاک کردن کابین دوباره پخش نخواهند شد.
پس از اینکه اولین فرایند موردنظر تمام شد شاید برخی دودهها هنوز هم در کابین باقی مانده باشند.
فرایند پاک کردن کابین معمولاً بسته به نیاز و شدت بوی به مشام رسیده تکرار میشود.
پس از آن نیز شاید یک ژنراتور اوزون برای شکستن بیشتر مولکولهای هوا در کابین کمک کننده باشد.
ژنراتورهای اوزون از تابش فرابنفش برای شکست مولکولهای اکسیژن به هسته خود استفاده کرده و اوزون نیز فراورده جانبی است.
خلاص شدن از شر بوی سیگار یک کار کاملاً طولانی و وسیع بوده و اگر شما در حال خرید خودرویی هستید که پر از فیلتر سیگار و بوی آن است شاید بهتر باشد از آن صرفنظر کنید مگر اینکه واقعاً خرید آن معامله مناسبی برایتان باشد.
قبل
از اینکه ساز موسیقی تخصصی خودتان را انتخاب کنید، پیشنهاد میکنیم به
نکات زیر توجه کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید و یک ساز موسیقی
را که هم متناسب با قابلیتهای شماست و هم آن را دوست دارید انتخاب کنید.
مسلماً برای نواختن ساز، نیاز به صرف وقت و انرژی است و اگر در اواسط کار
متوجه شوید که سازتان را دوست ندارید، ممکن است دلسرد شوید و مجبور به
تغییر ساز خودتان بشوید.
بنابراین، بهتر است در همان ابتدا، اطلاعات
خودتان را در مورد سازها افزایش دهید و با توجه به نکاتی که بیان میشود،
ساز ویژهی خود را انتخاب کنید.
برای انتخاب ساز موسیقی، ابتدا سازهای موسیقی مختلف را اندکی امتحان کنید.
با ترومپت، گیتار، ترومبون، ویولا و غیره اندکی بنوازید.
البته مسلم است که موزیک خوشایندی نمیتوانید از آنها در بیاورید!
اما نواختن با سازهای مختلف و در دست گرفتن آنها، به شما ایده میدهد که
متوجه شوید آیا این ساز برای شما جالب است یا نه و ارزش این را دارد که وقت
خودتان را برای یادگیری آن صرف کنید یا خیر؛
پیشنهاد ما به شما این
است که وقتی میخواهید یک ساز موسیقی انتخاب کنید، به آموزشگاه موسیقی
بروید و مشاوره بگیرید یا بخواهید تا به شما اجازه دهد با سازهای مختلف کمی
دست و پنجه نرم کنید.
سعی کنید سازهای مختلفی را در دست بگیرید و آنها را امتحان کنید.
مشاوران، نکات جالبی را نیز در مورد سازها به شما میگویند و راهنمایان خوبی هستند.
یک ساز موسیقی را که هم متناسب با قابلیتهای شماست و هم آن را دوست دارید انتخاب کنید.
اگر
از آن دسته افرادی هستید که میخواهید نوازندهی حرفهای یک ساز شوید و در
ارکسترها بروید و از این راه چه بسا پول در بیاورید، پیشنهاد ما به شما
این است که ابتدا سری به محل تمرین یک ارکستر بزنید.
در اکثر ارکسترها،
این سازها را میتوانید مشاهده کنید: ترومپت، کلارینت، فلوت، ساکسیفون،
توبا، باریتون، ترومبون، پرکاشن و سایر سازهایی مث ابوا، باسون، هورن،
ویولون سل و غیره؛ از رهبر ارکستر بخواهید که به شما بگوید در حال حاضر، چه
سازهایی لازم است در گروهشان نواخته شود اما تعداد افرادی که آن ساز را
مینوازند، کم است و نیاز به افراد بیشتری دارند.
بنابراین میتوانید
متوجه شوید که نوازندگان چه سازهایی تعداد کمتری نسبت به سایرین دارند و
یک گزینه برای شما این است که از بین آن سازها، سازی را انتخاب کنید.
زیرا بازار کار برای آن ساز، بیشتر است.
در این صورت، احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانید در مدت زمان کمتری عضو
یک گروه شده و هم آنها را همراهی کرده و هم در نواختن ساز مورد نظر،
حرفهای شوید.
مجدداً بیان میشود که این راه را به افرادی پیشنهاد
میکنیم که دوست دارند عضو یک ارکستر شده و هر چه سریعتر از راه نواختن
ساز، پول در بیاورند.
وقتی
در رادیو یا اپلیکیشنهای موسیقی مختلف (مثلاً اسپاتیفای) به صدای آهنگی
گوش میدهید، کدام صداها برایتان جالب توجه هستند و شما را برمیانگیزند و
در شما شور و اشتیاق ایجاد میکنند؟
برای چند ثانیه، تصور کنید در حال
نواختن ویولون هستید، یا خودتان را در حال نواختن گیتار یا هر آلت موسیقی
دیگری تصور کنید؛ کدام یک در شما شور بیشتری ایجاد میکند؟
سازهای بادی را بیشتر دوست دارید یا سازهای زهی یا …. ؟کدام یک در شما شور بیشتری ایجاد میکند؟
اگر
دربارهی تعداد زیادی از سازها اطلاعات به دست آوردید و با آنها کمی
نواختید و خود را در حال نواختن هر یک از آنها نیز تصور کردید، اکنون نام ۵
ساز را که بیشترین علاقه به نواختن آنها دارید، بر روی کاغذ بنویسید و
برای خودتان به طور مختصر بنویسید که چرا دوست دارید این سازها را بنوازید.
ممکن است نهایتاً متوجه شوید به همهی این ۵ ساز علاقهمند هستید و مایلید هر ۵ ساز مورد نظر را بنوازید.
چه بسا در آینده نیز همین اتفاق روی دهد و شما بتوانید نوازندهای خوب در
هر ۵ ساز بشوید؛ اما برای شروع، لازم است فقط یک ساز را انتخاب کنید.
بعداً میتوانید سازهای دیگر را هم یاد بگیرید.
در پایان، ممکن است یک ساز موسیقی را انتخاب کنید و خانوادهی شما از آن خوششان نیاد.
برای مثال، شاید شما به درامز علاقهمند باشید اما خانواده مخالفت کند و به نظرشان، این ساز صدای خیلی زیادی دارد.
در این شرایط، میتوانید دربارهی درامزهای دیجیتالی به آنها توضیح دهید که فقط با استفاده از هدفون قادر به شنیدن صدای آن هستید.
یا اینکه در مورد انواع دیگر درامز تحقیق کنید و ببینید آیا سازی شبیه به
آن که صدای نرمتر و کمتری داشته باشد موجود است یا نه؛ یا اینکه از
صداگیرهای مختلف برای کاهش صدای سازتان استفاده کنید.
در هر صورت، زود پا پس نکشید!
به راههای گوناگون بیندیشید و از معلمهای موسیقی مشورت بگیرید.
همهچیز در کلاس خودروهای اجرایی تغییر میکند.
نسل جدید ب ام و سری 3 در راه بوده و آئودی نیز آماده بهروزرسانی A4 میشود؛
اما مرسدس بنز با فیس لیفت C کلاس برای اولین بار ماشه را کشیده است.
اگرچه تغییرات طراحی این خودرو تنها به چراغهای جلو و سپرها محدود بوده اما مرسدس ادعا میکند این بهروزرسانی نهچندان وسیع باعث بهتر شدن پرفروشترین محصول اجاره خودرو شده است.
این برند آلمانی میگوید شما 6500 قطعه جدید از جمله تکنولوژی هیبریدی ملایم 48 ولتی را زیر کاپوت پیدا خواهید کرد.
خودروی حاضر در تست از نوع الگانس است که نزدیکترین رابطه را با نسخه پایه SE در بریتانیا دارد.
این
تکنولوژی 48 ولتی جدید تنها مختص مدل C 200 بوده و از یک پیشرانه 4 سیلندر
1.5 لیتری بنزینی با استفاده از توربوی توئین اسکرول و سیستم الکتریکی که
یک ژنراتور-استارتر را به حرکت درمیآورد تشکیل شده است.
این سیستم در C کلاس معرفی شده اما پیش از پایان دهه میلادی جاری در E کلاس و دیگر محصولات اشتوتگارتیها نیز ظاهر خواهد شد.
این تکنولوژی هیبریدی جدید که زیر چتر حمایتی برند EQ قرار میگیرد “EQ بوست ” خوانده میشود.
سیستم
یاد شده 14 اسب بخار دیگر را با قدرت 181 اسبی پیشرانه توربو اضافه میکند
و بنابراین این پیشرانه میتواند برای کاهش آلایندگی بهطور کامل خاموش
شود.
این ویژگی در بزرگراهها به خوبی خود را نشان میدهد.
کافی است پا را از پدال گاز برداشته و تنها چند ثانیه طول میکشد تا پیشرانه خاموش شود.
پیشرانه در خلال کاهش سرعت میتواند انرژی جنبشی را به منظور شارژ دوباره باتری ذخیره کند.
همچنین فشار روی پدال گاز به سرعت باعث بیدار شدن پیشرانه بنزینی میشود.
رانندگی در حالت اقتصادی باعث یک صرفهجویی عظیم میشود و در بزرگراههای طولانی رانندگی کمهزینهای خواهید داشت.
اگر
مصرف سوخت 6.1 لیتر در هر صد کیلومتری این خودرو بیشتر از C 200 قبلی است
اما با توجه به اینکه C کلاس فیس لیفت در تستهای جدید و دقیق WLTP شرکت
کرده بنابراین دستیابی به مصرف سوخت کمتر خیلی سختتر بوده است.
C 200 همچنین دارای حالتهای رانندگی اسپورت و اسپورت پلاس بوده که باعث ارائه حداکثر قدرت و گشتاور خودرو میشود.
عملکرد خودرو خوب بوده و از نظر حجم پیشرانه کوچکترین واحد آهنین ارائه شده در C کلاس میباشد؛
اما شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 7.7 ثانیهای C کلاس خوب و قابلاحترام است.
تنها نقطهضعف این پیشرانه بحث آرامش و رفاه آن است.
اگرچه
مهندسان مرسدس کار خوبی روی استفاده از سیستم 48 ولتی و خاموش و روشن شدن
آنی پیشرانه بنزینی انجام دادهاند اما این قلب آهنین در زمان شتاب گیری و
تعویض دنده حضور خود را نشان میدهد.
مرسدس انتظار دارد اکثر خریداران
مدل C 220 d را انتخاب کنند هرچند این نسخه نیز هماکنون از پیشرانه 2
لیتری دیزلی E کلاس استفاده میکند.
ما همچنین این پیشرانه را در نسخه فیس لیفت استیشن نیز تست کردیم که بسیار آرامتر و بهتر از نسخه 2.1 لیتری قبلی بوده و گشتاور کافی برای رانندگیهای روزمره را نشان میدهد.
مرسدس بنز تغییری در سواری و هندلینگ C کلاس اعمال نکرده است.
این خودرو هنوز هم خوب و تیز بوده و سواری پایداری دارد اما نمیتوان آن را کاملاً هیجانانگیز توصیف کرد.
سواری خودرو خوب بوده و در تمامی اوقات راحت است.
چشمگیرترین تکنولوژی بکار رفته در این خودرو را میتوان در کابین دید.
سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو دارای صفحهنمایش 10.25 اینچی بزرگ است.
این یک بهروزرسانی چشمگیر بوده زیرا سیستم یاد شده گرافیک بهتر و طراحی منوی ارتقا یافتهای دارد.
نشاندهندههای دیجیتال نیز برای اولین بار عرضه شده هرچند بخشی از پکیج پریمیوم سفارشی با قیمت 2795 پوندی هستند.
با
اینکه مرسدس بنز C کلاس تقریباً عین نسخه پیش از فیس لیفت است اما ذکر این
نکته مهم است که بهروزرسانیهای صورت گرفته باعث خوب شدن خودرویی شدهاند
که در صدر کلاس خود قرار داشته است.
پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی اگرچه عالی نیست اما سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی عملکرد هوشمندانهای داشته و واقعاً خوب کار میکند؛
و صفحهنمایش 10.25 اینچی بکار رفته در کابین نیز بازی را وارد مرحله دیگری کرده است.
[vc_row][vc_column][us_portfolio
orderby="rand" items="6" ratio="2x3" categories="" style="style_15"
filter=""][/vc_column][/vc_row]
اجاره خودرو, اجاره خودرو لوکس, اجاره ماشین VIP, اجاره ماشین تهران, اجاره ماشین در تهران, اجاره ماشین لوکس, تاریخچه اجاره خودرو, راهنمای اجاره خودرو, راهنمای اجاره ماشین, رنت خودرو, رنت ماشین, صنعت اجاره ماشین, موارد اجاره خودرو