دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

حواشی بازگشت محسن چاوشی به «شهرزاد»

از صبح دیروز قسمت یازدهم سریال «شهرزاد» در شبکه نمایش خانگی توزیع شد تا بازگشت محسن چاوشی به این سریال خبر ویژه دست اندرکاران شهرزاد برای دوستداران موسیقی باشد.

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک، قطعه «کاش ندیده بودمت» به آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی محسن چاوشی همزمان با پخش و توزیع قسمت یازدهم سریال «شهرزاد» در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. در این قطعه حسین صفا شاعر، فرشاد حسامی میکس و مسترینگ و عادل روح نواز نوازنده گیتار الکتریک به عنوان گروه اجرایی محسن چاوشی را همراهی می‌کنند. این خبر از صبح امروز در حالی در اکثر رسانه‌های موسیقی منتشر شد که در هفته‌های گذشته حواشی مختلفی درباره این سریال، دلایل حذف نام چاوشی از پوستر قسمت قبلی شهرزاد و برخی اتفاقات مختلف بحث داغ شبکه‌های اجتماعی بود.

یک سکوت مرموز

سکوت محسن چاوشی درباره این حواشی و برخی شایعات که از سوی دوستداران این خواننده مطرح شده بود، به یکباره تنور اخبار درباره «شهراد» و محسن چاوشی را داغ داغ‌تر کرد تا سرانجام تهیه کننده «شهرزاد» در اظهارنظری رسمی در این باره توضیح داد: «هیچ مشکلی در فضای همکاری بین سریال «شهرزاد» و آقای چاوشی وجود ندارد بلکه تِرک های بسیار جذابی از طرف وی در حال آماده شدن است. سریال در حال ساخت است و بسته به اقتضای قسمت ها و سکانس ها آهنگ ها خوانده می شود. طراحی استاندارد کاور این است که نام خواننده در پشت جلد درج شود و تنها در قسمت هایی که خواننده به طور مستقل کلیپ یا قطعه ای را خوانده است نام وی هم روی جلد اول آورده می شود تا به نوعی برای مخاطب اطلاع رسانی شود. شاید پیش از این نام وی با یک اشتباه در قسمت های اول بوده است اما از این به بعد نام وی زمانی روی جلد اول کاور می آید که قطعه مستقلی را خوانده باشد.»

چاوشیست‌‌ها

اولین جرقه های بحران از آنفالو کرن «سینا سرلک» از سوی محسن چاوشی شروع شد. طرفداران چاوشی حملات تندی را به صفحه سینا سرلک شروع کردند و همین حملات با واکنش این خواننده سنتی همراه شد و اولین واکنش ها و اظهار نظر ها از سوی سرلک مشخصا نشان داد که اختلافاتی بین او و عوامل شهرزاد بوجود آمده است. هرچند سرلک در کنسرت رشت خود که دو روز پس از این اتفاقات برگزار شد درباره اختلافش با چاوشی گفت: «از ملت شریف ایران خواهشمندم به شایعات بازگو شده توجه نکنند، چرا که من و محسن چاووشی عزیزم دوستیمان به سال های پیش برمی‌گردد و ارزش بسیار والایی برای همدیگر قائل هستیم. اینگونه شایعات در شان مردم سرزمینی با چنینن فرهنگی هرگز نخواهد بود.» حتی شایعه جدایی چاوشی از شهرزاد خیلی قوی و جدی مطرح شد و منابعی نیز از وساطت و تماس مستقیم «حسن فتحی» با چاوشی خبر دادند که کارگردان شهرزاد مستقیما برای حفظ چاوشی وارد عمل شده است.

جدایی سینا سرلک از شهرزاد

صبح دیروز همزمان با انتشار قسمت یازدهم «شهرزاد» و حذف نام سینا سرلک از این قسمت، این خواننده ایرانی در پستی اینستاگرامی از شهرزاد کناره گیری کرده تا ماجراهای شهرزاد وارد فاز جدیدی شوند.سرلک صبح امروز نوشته: «پخش صدای من در قسمت ۹ شهرزاد، به قدری باعث ناراحتی برای عده‌ای شد که در قسمت یازدهم صدای من و نام من از این سریال حذف شد. ممنون از جناب فتحی عزیز که بنده را به فصل دوم شهرزاد دعوت کردند و از آن عده هم که مرا از این سریال حذف کردند ممنونم. یا حق.»

سوالات بی پاسخ

محسن چاوشی در اوایل سری نخست شهرزاد جایگزین علیرضا قربانی شد و قطعاتی چون: کجایی، شهرزاد، ماه پیشونی و… با صدای این خواننده به یک باره همه‌گیر شد و نقش زیادی در داغ شدن این سریال در شبکه نمایش خانگی داشت. انتشار قطعه دو صدائه «کجایی» محسن چاوشی با همخوانی سینا سرلک به شدت مورد توجه قرار گرفت و باعث شد این خواننده بار دیگر احیا و روند فعالیتهای موسیقی‌اش را از سر بگیرد. حال در دو هفته اخیر و این حواشی رسانه ای که به شدت خبرساز شده، به نظر میرسد این موضوع رفته رفته به روندی خسته کننده برای اهالی موسیقی و دوستداران شهرزاد تبدیل شده است و برخی نیز معتقدند افت محسوس کیفی و محتوایی شهرزاد باعث شده دست اندرکاران آن با این قبیل بازیها و ترفندهای رسانه ای سعی در داغ کردن تنور حواشی و استفاده تبلیغاتی از این ماجرا داشته باشند.

انتشار قطعه چاوشی برای قسمت یازدهم «کاش ندیده بودمت» نقطه پایانی به خبر «جدایی چاوشی از شهرزاد» بود و مشخص نیست این همکاری تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.