دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

تشخیص چوب ترمو واقعی از چوب‌های متفرقه

بسیاری از شرکت های معتبر تولید کننده ترمووود در اروپا که تولید کننده ترمووود هستند، تا به امروز هیچ فروشی به ایران نداشته اند. ولی افراد سودجو، خود را به عنوان نماینده ایشان معرفی می نمایند و با فروش چوب های معمولی تحت عنوان برند های معتبر خارجی، اقدام به فروش چوب های معمولی و فرآوری نشده به جای ترمووود می نمایند، که این امر موجب بی اعتمادی سازندگان نسبت به این کالای لوکس و زیبا می شود. برای پی بردن به اصالت ترمووود تنها دو روش قابل اعتماد وجود دارد:

ترمووود

۱- تمامی شرکت های اروپایی که دارای نمایندگی در سطح جهان (به خصوص خاورمیانه) هستند، به محض دریافت ایمیل استعلام نمایندگی از طرف مشتری، نهایتا ظرف مدت ۲۴ ساعت ملزم به پاسخگویی می باشند. بنابراین، عدم پاسخگویی شرکت تولید کننده بدین معناست که عنوان نمایندگی صحت نداشته و فروشنده سعی بر فروش چوب های معمولی به جای چوب های ترمو با قیمتی چندین برابر قیمت ترمووود واقعی دارند.

ترمو وود

۲- روش دیگر، یافتن نام و مشخصات نماینده در وب سایت رسمی تولید کننده ترمووود اروپایی است که در صورت صحت نمایندگی، حتما می بایست مشخصات کامل ایشان در وب سایت کارخانه تولید کننده تحت عنوان نمایندگی ایران یا خاور میانه وجود داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.