دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

آشنایی با ماشین عروس

مراسم عروسی یک از مهمترین و تکرار نشدنی ترین اتفاقات زندگی عروس و داماد در طول زندگی آنها می باشد. برگذاری هر چه بهتر آن می تواند خاطره ای شیرین و تکرار نشدنی برای زوج جوان به همراه گذارد. عوامل زیادی در باشکوه و خاطره انگیز برگذار شدن این مراسم نقش دارد که یکی ازمهمترین آنها خودرو عروس یا ماشین عروس است.
شما موارد زیادی را برای مراسم ازدواج خود چک کرده اید از لباس عروس گرفته تا موسیقی و غیره ولی چیزی که باید وقت و دقت بسیار خوبی برای آن بگذارید ماشین عروسی است. مقاله پیش رو به بیان اهمیت ماشین عروس در روند مراسم عروسی می پردازد و در مقاله های بعدی به شرح نکات مهم که در انتخاب تزیین و ماشین عروس باید به آن توجه کنید خواهد پرداخت.

خدمات مجالس در تهران

ماشین عروس

مراسم عروسی مراسم شادی و سر زندگی است و کلیه عواملی که در این مراسم نقش دارند باید نشانگر این سرزندگی و شادمانی باشند. به این دلیل تزیین کردن و رنگارنگ کردن وسایل مورد استفاده در مراسم همیشه مورد توجه بوده است. یکی از وسایلی که تزیین آن از قدیم الایام در تمام فرهنگ ها و کشور های دنیا مرسوم بوده وسیله نقلیه است که داماد به وسیله آن عروس را به اصطلاح به خانه بخت می برد. در گذشته های دور طبیعتا از حیوانات مانند اسب، الاغ و یا شتر برای این امر استفاده می شد که هنوز هم در بعضی از مناطق در ایران از همین شیوه سنتی استفاده می شود. در این مراسم اسب را با رنگ های شاد و زیبا و با پارچه های مختلف و روبان تزیین می کردند.

تشریفات مجالس در تهران

امروزه طبیعتا خودرو جای خود را به اسب داده است. در همه جای دنیا رسم بر این است که خودروی حامل عروس و داماد را تزیین کنند تا نمادی از شادی آن ها باشد. برای این تزیین گل استفاده می شود که یکی از رایج ترین و محبوب ترین وسایل تزیینی برای ماشین عروس می باشد. موارد دیگر استفاده از برچسب و روبان است که می تواند طرح و نواوری را به ماشین عروس اضافه کند و زوج جوان بتوانند سلیقه خود را راحت تر و بهتر در ماشین مراسم خود اعمال کنند. توجه به اعمال سلیقه و رنگ در ماشین عروس نکته ای است که باید به آن توجه کامل شود.

تشریفات عروسی در تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.