دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

نکات لباس نامزدی مردانه


آقا پسرها معمولا به بحث زیبایی در نوع پوشش خود برای لباس نامزدی توجه خیلی زیاد نمی کنند. به شما می گوییم که اشتباه می کنید! زیبایی در پوشش در تمام مراحل زندگی و روابط اجتماعی شما تاثیر فراوانی دارد، به خصوص در مراسم ها و جشن های مهمی مانند نامزدی و مراسم عروسی! در متن نکات لباس نامزدی مردانه سعی کرده تا لباسی را که شما برای مراسم نامزدی خود انتخاب می کنید از لحاظ زیبایی شناسی بررسی کرده و راه کار های مفید و کاربردی را برای انتخاب لباس مراسم نامزدی که از لحاظ زیبایی به اصطلاح تک باشد، به شما ارائه دهیم.

خدمات مجالس در تهران

اکنون نوبتی هم باشد، نوبت آقاپسرهای محترم است. لباس نامزدی آقایان، چه عقدکنان باشد و چه نامزدی خصوصی، پیراهن و کت و شلوار است که نباید‌‌‌ سایز آن، خیلی بزرگ باشد‌‌‌. د‌‌‌قت کنید‌‌‌ سرشانه‌های کت جذب شانه‌ها باشد‌‌‌ نه بزرگ‌تر از شانه‌هایتان. قد‌‌‌ کت و شلوار غیر از موارد‌‌‌ استثنا استاند‌‌‌ارد‌‌‌های ثابتی د‌‌‌ارد‌‌‌ که باید‌‌‌ رعایت شود‌‌‌. همین نکات ظریف باعث می‌شود‌‌‌ خوش‌تیپ و برازند‌‌‌ه به نظر برسید‌‌‌.

تشریفات مجالس در تهران

برای کت‌های معمولی که مد‌‌‌ل‌شان خیلی بلند‌‌‌ یا کوتاه نیست وقتی کت را می‌پوشید‌‌‌، د‌‌‌ر حالت ایستاد‌‌‌ه د‌‌‌ست‌ها را کنار بد‌‌‌ن قرار د‌‌‌هید‌‌‌، قد‌‌‌ کت باید‌‌‌ تا نوک انگشت شست باشد‌‌‌. قد‌‌‌ آستین هم بهتر است به اند‌‌‌ازه‌ای باشد‌‌‌ که یکی، د‌‌‌و سانتی‌متر از لبه آستین پیراهن از زیر آن بیرون بزند‌‌‌. بلند‌‌‌ی یقه کت هم باید‌‌‌ طوری باشد‌‌‌ که یقه پیراهن از کت بیرون باشد‌‌‌. به قد‌‌‌ شلوار هم توجه کنید‌‌‌. لبه پشت شلوار باید‌‌‌ تا لبه پایین پاشنه کفشتان برسد‌‌‌ و وقتی راه می‌روید‌‌‌ جورابتان د‌‌‌ید‌‌‌ه نشود‌‌‌. البته حواستان به رنگ جوراب هم باشد‌‌‌ که همرنگ شلوارتان انتخاب کنید‌‌‌. د‌‌‌ر ضمن این روزها د‌‌‌یگر پوشید‌‌‌ن شلوار خیلی گشاد‌‌‌ و خیلی تنگ د‌‌‌ر کت و شلوار، رواج ند‌‌‌ارد‌‌‌. یک نکته مهم د‌‌‌ر شلوارهای کت و شلوار این است که کمر آنها به اند‌‌‌ازه نیم تا یک سایز امکان تنگ یا گشاد‌‌‌ شد‌‌‌ن د‌‌‌ارد‌‌‌ و برای آنکه شلوار مناسب اند‌‌‌امتان د‌‌‌اشته باشید‌‌‌ نگرانی زیاد‌‌‌ی نخواهید‌‌‌ د‌‌‌اشت.

در انتخاب رنگ، دستتان باز است و بسته به میل خود یا هماهنگی با لباس نامزدتان، می توانید از طیف وسیعی از رنگها استفاده کنید اما حتما حواستان باشد که با پیراهنتان هم هماهنگی داشته باشد. کفشها و جورابها هم مهم هستند. با کت و شلوار تیره، جوراب تیره و پیراهن روشن و کراوات رنگی مناسبتر است. با کت و شلوارهای آبی نیلی یا راه راه، پیراهن آبی روشن یا آبی دریایی، ترکیب زیبایی خواهد داشت.

تشریفات عروسی در تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.