دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

اختلافات قبل از مراسم عروسی و چگونگی حلشان

اختلافات قبل از مراسم عروسی و چگونگی حلشان

در این مقاله به یکی از مسایلی که خیلی از زوجین به خاطر استرس بالا با آن رو به رومیشوند یعنی اختلافات قبل از مراسم عروسی و چگونگی حلشان میپردازیم تا مراسمی به یاد ماندنی را تجربه کنید.

قبل از عروسی به دلیل استرس و هزینه های عروسی خیلی از عروس و داماد ها دچار مشکلات فراوانی می شوند . این درگیری ها در هنگام خرید عروس و داماد و یا جهیزیه بیشتر می شود . اختلاف در سلیقه و یا تضاد رسوم و سنت های دو خانواده در این درگیری ها کاملا مشهود است . متاسفانه تعدادی از خانواده ها به جای این که سعی کنند خود را به همدیگر نزدیکتر نشان دهند بیشتر از هم فاصله می گیرند و هر یک دوست دارند سلیقه و عقاید و رسوم خود را بر دیگری تحمیل نمایند و باعث خراب کردن و از بین بردن رابطه عروس و داماد شوند .

امیدواریم مقاله زیر به شما کمک نماید تا دچار مشکلاتی از این قبیل نشوید.

خدمات مجالس در تهران

اهمیت مشاوره قبل از ازدواج

متاسفانه خیلی ها به علت اینکه در هنگام نامزدی و دوران خواستگاری رابطه ی خوبی با همدیگر دارند و احساس می کنند تا آخر عمر مشکلی نخواهند داشت مشاوره قبل از ازدواج را کاملا مسخره می پندارند اما باید بدانیم که مشکلات و اختلاف نظر و سلیقه در بین هر زوج خوشبختی هم وجود دارد اما آن ها یاد گرفته اند که چه طور مشکلات خود را حل کنند . برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در دوران عقد یا بعد از عروسی مشاوره قبل از ازدواج را جدی بگیریم زیرا باعث می شود شما بهترین دوران زندگی مشترک تان را کمتر دچار اختلاف نظر ، سلیقه و عقیده باشید و شناخت مناسبی از یکدیگر پیدا کنید و زندگی جدید خود را با شناخت و عشق به یکدیگر مستحکم سازید.

تشریفات مجالس در تهران

ارتباط و راه حل درگیری

کتابهای بسیاری در مورد اهمیت روابط زوجین نوشته شده است ، راه حل تضاد ها ، جنس مخالف و حفظ خوشبختی در ازدواج و روابط ! به طور مثال گفته شده است : مردهای مریخی و زنان ونوسی. و گفته شده مردها نمی توانند گوش کنند و زنها نمی توانند بخوانند.این ها همه در اثر پژوهش های بسیاری گفته شده است .اگر زوجین شناخت درستی از همدیگر داشته باشند می توانند کاملا شریک جنسی خود را درک کنند و توقعات نامعقولی از آن نداشته باشند .

زوجین در اینکه رابطه ی بین خود و خانواده های همدیگر را سالم نگه دارند نقش مهم و بسزایی دارند .

اگر مشکل یا اختلاف سلیقه ای در بین شما و همسرتان وجود دارد لطفا آن را در بین خود حل کنید و از گفتن مشکل و اختلاف نظرتان به خانواده ها چیزی نگویید. این کار نه تنها باعث از بین بردن مشکل شما نمی شود بلکه باعث می شود دید خانواده نسبت به همسر و رابطه شما کاملا عوض شود و حل کردن مشکل سخت تر.

تهیه و تدارکات مراسم عروسی واقعا وقت گیر و سخت است . ناخداگاه مشغله ی شما در این مدت زیاد می شود و شما از همسرتان کمی دور خواهید شد . سعی کنید همدیگر را درک کنید و کارها را به تنهایی انجام ندهید تا کمتر خسته شوید که انرژی لازم را برای همسر خود داشته باشید تا این خستگی ها باعث بدخلقی شما نشود .

برای اینکه برای تهیه ملزومات عروسی از قبیل خرید جواهرات و لوازم آرایش و دیگر ملزومات مورد نیاز کمتر دچار مشکل شوید و انتخاب درستی برای هر کدام داشته باشید از قبل لیستی از اقلام مورد نیازتان را تهیه کنید و برای هر یک بودجه ای را در نظر بگیرید و آن ها را طبق سلیقه تان الویت بندی نمایید تا برای بعضی لوازم واجب تر پول کم نیاورید .

در انتخاب وسایل مورد نیاز خود از چشم و هم چشمی پرهیز کنید و فقط لوازمی که واقعا نیاز دارید را تهیه نمایید . خیلی از فروشندگان با تبلیغات کاذب خود باعث می شوند شما اقلامی را تهیه کنید که واقعا ضرورتی ندارند و شما شاید به ندرت از آن ها استفاده نمایید . سعی کنید با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید .

یکی از مهم ترین اصول در زندگی مشترک از خود گذشتگی می باشد . این که ما در یک رابطه فقط نیازها و عواطف خود را ببینیم واقعا زندگی مشترک را دچار تزلزل خواهد کرد پس سعی کنید در روابط انعطاف، مهربانی ، عشق و صبوری را پیشه کنید .

تشریفات عروسی در تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.