دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

موسیقی موجب ثبات خانواده می‌شود

عمادحسینی:رییس شورای تخصصی مرکز موسیقی حوزه هنری گفت: موسیقی موجب ثبات خانواده و وحدت میان اعضای آن می شود.

پیروز ارجمند با اشاره به نقش دیرینه موسیقی در پویایی و نشاط اعضای خانواده و بیان جنبه های تربیتی و اخلاقی به وسیله آن، گفت: هنر موسیقی همواره موجب ثبات و وحدت میان اعضای خانواده بوده است.

وی اظهار داشت: در چهار سال گذشته حوزه هنری موضوع سبک زندگی و خانواده ایرانی و اسلامی را در تولیدات فرهنگی و هنری خود مورد توجه قرار داده است و این روند همزمان با دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از نخبگان و مردم خراسان شمالی و تبیین محورهای سبک زندگی ایرانی و اسلامی، حرکت شتابنده ای به خود گرفت.

کلاس آموزش پیانو

به گزارش حوزه هنری تبلیغات اسلامی ارجمند افزود: موضوع کیان خانواده و حفظ و حراست و تقویت بنیان های آن از جمله مواردی است که هم مورد تأکید فرهنگ ایرانی است و هم در توصیه های بزرگان دینی به آن به وفور اشاره شده است.

وی در ادامه گفت: به طور قطع توجه به این مسئله در تولیدات فرهنگی و هنری قادر خواهد بود، سیر نهادینه سازی این فرهنگ را تسریع بخشیده و بر کیفیت آن بیافزاید.

وی اظهار داشت: موسیقی نیز به عنوان یکی از عرصه های هنری تأثیر و نقش ویژه ای در این فرهنگ سازی از دیر باز داشته و دارد.

این مدرس و کارشناس موسیقی تصریح کرد: حتی موسیقی در حین کار و کسب روزی حلال هم از قدیم الایام در میان کسبه و مشاغل ایرانی جایگاه ویژه ای داشته است و زمزمه های آهنگین آنان که ذکر و ثنای ائمه اطهار(ع) و پیامبر اسلام در زمانی که مشغول به کار هستند همواره به گوش می رسد.

مدیر دفتر موسیقی ارشاد به بخش موسیقی جشنواره ‘عصر سوره ‘ اشاره کرد و گفت: در این جشنواره که با موضوع سبک زندگی و خانواده قرار است از شنبه آغاز شود، برنامه های ویژه ای خواهیم داشت که رونمایی از آلبوم ‘مسیحا’ به خوانندگی حسام الدین سراج در رثای نرجس خاتون؛ مادر گرامی حضرت قائم(عج) مهمترین آنهاست که در آن با دکلمه ژاله صادقیان اشعاری از حافظ و سعدی و کمپانی خوانده خواهد شد و بیشتر جنبه توصیفی دارد.

ارجمند افزود: علاوه بر این در سه شب جشنواره ‘عصر سوره’ کنسرت زنده به خوانندگی سالار عقیلی برای خانواده های شرکت کننده در جشنواره اجرا خواهد شد ضمن آنکه در تدارک برای تولید اثری به تأسی از اشعار پروین اعتصامی هستیم که موضوع محوری آن نیز خانواده و حرمت آن است.

کلاس آموزش گیتار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.