دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

تنها مسافران نوروزی جزیره هندورابی رییس جمهور و هیات همراهش

یکی از شرکت های سرمایه گذار در ساخت برج های مسکونی با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در ایام نوروز تورهای گردشگری جزیره هندورابی را برگزار کرد امابه دلیل نرخ بالای این تورها حتی یک گردشگر نیز از این جزیره دیدن نکرد.

به گزارش گروه ایرانشناسی خبرگزاری دانا(داناخبر) به نقل از مهر، طرح تبدیل جزیره هندورابی به یکی از مکان های گردشگری از طریق سازمان منطقه آزاد کیش به سرمایه گذاران ساخت برج های مسکونی سپرده شد. این سازمان برخی از مجوزهای لازم را برای آغاز طرح گردشگری در این جزیره به این شرکت سرمایه گذاری صادر کرده است اما هنوز مجوز فعالیت به آن نداده است.

جزیره هندورابی - قیمت تور کیش - گشت نوید

جزیره هندورابیقیمت تور کیشگشت نوید

جدا از اینکه این شرکت خصوصی مجوز زیست محیطی نیز برای فعالیت های گردشگری در این جزیره مرجانی از سوی سازمان محیط زیست کشور دریافت نکرده است، با این حال پیش از نوروز ۹۳ اقدام به تبلیغ تورهای گردشگری به مقصد این جزیره کرده است با این شرایط که اگر گردشگری خواست به هندورابی برود باید اول به کیش سفر کند و پس از آن با قایق های متعلق به این شرکت، کیش را به مقصد هندورابی ترک کند. رفت و برگشت یک گردشگر به این جزیره از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر ۴۵۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت.

اپراتور این شرکت برای معرفی این تور به گفت: هر گردشگر می تواند از امکاناتی مانند استفاده از ناهار بوفه، گشت جزیره، غواصی، دوچرخه سواری در پیست آسفالت شده، والیبال ساحلی، پلاژ بانوان و غیره بهره ببرد. ضمن اینکه می تواند در چادرهای اقامتی که برای حضور گردشگران تعبیه شده، اقامتی چند ساعته داشته باشد. این تفریحات شامل کلوپ دریایی، پلاژ بانوان، گشت دور جزیره با جیپ های مخصوص کویری، گشت دریایی با کشتی های Gmini و غواصی و موتورهایatv است.

جزیره هندورابی - قیمت تور کیش - گشت نوید

جزیره هندورابی – قیمت تور کیش – گشت نوید

تور ارزان کیشگشت نوید

این اپراتور اعلام کرد که هر روز یک تور ۱۰۰ نفره جزیره کیش را به مقصد هندورابی ترک خواهد کرد پس از ایام نوروز نیز این تورها سه روزه خواهند بود و قطعا نرخ آن تفاوت خواهد داشت.

منتها یکی از کارشناسان گردشگری در کیش گفت: ایام نوروز به پایان رسید اما هیچ گردشگری به این جزیره نرفت. تنها گردشگرانی که پا به این جزیره گذاشتند، رییس جمهور و هیات همراهش بود که آنها نیز با هلیکوپتر رفتند و در جریان اقدامات انجام شده در این جزیره قرار گرفتند

هزینه بالای تورهای گردشگری جزیره هندورابی آن هم برای امکاناتی که هنوز کامل نیست یکی از مهمترین دلایل عدم استقبال هزاران گردشگری بود که به کیش رفتند اما حاضر نشدند جزیره هندورابی را ببینند.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.