دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

واوموزیک - دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نمیخوام تورو

 

 

 

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نمیخوام تورو با کیفیت اورجینال

 

 

دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، واوموزیک   ، vavmusic   ، اخبار موسیقی    ،  دانلود موزیک ویدیو

 

متن آهنگ شهاب مظفری نمیخوام تورو

 بشین تماشا کن اینبار میخوام من بد بشم
من اون بشم که تو بودی
تو من میشی که نبودی
این دفعه نوبت منه
حقمه عمرمه جونمه
این نشد هرکی که دلش خواست
دلمو بشکنه منم میشم مثل تومثل همه , نمیخوام عشق تو رو
یا جایی بخوام بشنوم بگه اسم تو رو
نمونه از اینجا برو مثل من کی باورش میشه حرفای تو رو
فقط از اینجا برو , آخه قلب من با تو فرق داره حق داره درواقعواسه خودش شرط داره نیستی و حالا تو رو کم داره
از این به بعد همه جا تنهائه
همه جا تنها
دوباره خاطرات تو ذهنم میاد دیوونه میشمو
بگو کی توی قلبته به غیرم دارم آتیش میگیرمو
دوباره خاطرات تو ذهنم میاد دیوونه میشموبگو کی توی قلبته به غیرم دارم آتیش میگیرمو
توی این رابطه نموندی احساسی که داشتم بهت توی چند سالو
یه شبه پروندی نبودی
حرفایی که تو چشام بودو چجوری نخوندی
دوباره داره خاطراتت منو از پا در میاره
کنار کی داری میخندی دلت هوامو ندارهعیبی نداره
عیبی نداره
بگو کی بجز من نگرانت میشه و نمیره از کنارت
بگو جز من کی اومد تو فالت
بگو کی شبا میاد تو خوابت
زیر نم بارون اشکامو پاک میکنم به یاد اون روزامونراه میرم توی عرض خیابون
هرچی بینمون بود اشتباه بود
اشتباه بود
دوباره خاطرات تو تو ذهنم میاد دیوونه میشم و
بگو کی توی قلبته به غیرم دارم آتیش میگیرم و
دوباره خاطرات تو تو ذهنم میاد دیوونه میشم و
بگو کی توی قلبته به غیرم دارم آتیش میگیرم و

Download New Music Shahab Mozaffari – Nemikham Toro

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نمیخوام تورو

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.